Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Ik heb de Power Plus 2, Digital en ISO 5 van Voodoo Lab waarvan de PP2 inmiddels al zo'n 10 jaar samen met de Digital zonder problemen onder mijn Pedaltrain Pro hangt. De ISO 5 gebruik ik voor een klein live plankje :-)
    Hoewel de meest gangbare problemen als ruis en hum zijn verdwenen is het wel zaak bij indeling van je pedalenplank de locatie voor plaatsing van de VL voedingen goed uit te zoeken! De Voodoo Labs hebben nog wel een (magnetisch) strooiveld wat zeker bij Wah pedalen of boost of enkele drive pedalen bijgeluiden kan veroorzaken. Digitale pedalen hebben naar mijn ervaring minder last van dit strooiveld. In mijn geval zijn de VL voedingen linksboven geplaatst en mijn wah en drive pedalen rechts. Linksonder op mijn pedalen-plank staan mijn digitale pedalen als de Strymon Mobius, El Capistan en Neunaber Wet reverb. Verder heb ik al mijn George 'L bekabeling voor de pedalen naar mijn Boss ES-8 looper switcher zo lopen dat ze niet te dicht bij de VL voedingen lopen en hiermee tevens eventuele bijgeluiden uitsluit. Mijn twee cent :-)
    Slim! Nooit op die manier over nagedacht, maar toevallig zit het bij mij ook al zo. De afstand tot de pedalen wel zo groot mogelijk gemaakt om die reden
    You can't be a vet. You rock too much.

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Nu lees ik dit topic door en zie pas het grote spuitelf niveau van mijn eerdere berichten.
    Anyway, vreemd verhaal. Maar goed, zelf meer dan tevreden met de CS7.
    De Truetone multi voedingen zijn nieuw en werken blijkbaar met een andere technologie dan de Voodoo Lab voedingen en dus zal de komende jaren moeten uitwijzen of ze echt zo betrouwbaar zijn als ze zelf aangeven. Ik lees online een hoop goede berichten maar ook wel enkele zorgelijke (spanningspieken?) en enkele welke te wijten valt aan de quality control waarbij er diverse problemen zijn met enkele niet werkende/uitvallende uitgangen waarbij Turetone als oorzaak aangeeft dat bij transport en levering er wel eens iets mis kan gaan. Dan denk ik meteen, als ik live veel onderweg ben en mijn pedalen-plank veel te verduren krijgt zijn deze voedingen hier dan wel goed tegen bestand!? De Truetones zitten op hetzelfde prijsniveau als de Voodoo Labs en die laatste heeft inmiddels bewezen kwalitatief betrouwbare voedingen te leveren. Ik kan niet zeggen welke beter is aangezien ik geen ervaring heb met Truetone, maar als ik een nieuwe voeding nodig heb kies ik toch weer voor Voodoo Lab ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top