Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1

    Standaard Les paul classic 2017 hoge e snaar ' flikt' eraf

    Beste Mensen ,
    Ik heb hier een gloednieuwe les paul classic 2017 aangeschaft allemaal top enzo
    maar alleen heb ik nogal een probleem met de hoge e snaar op de 1ste 3 frets , als je daar pull offs op doet schiet de snaar zo van de rand van de fret . Vrij irritant ik moet zeggen dat het nog de 009 's snaren zijn die erop liggen dus mss helpt een stuggere snaar wel. In ieder geval lees ik dat dit nogal een algemeen probleem is . of mss moet ik me gewoon aanpassen aan de gitaar . ik ben fender , gretsch gewend....

    iemand ervaring mee?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb geen ervaring met een 2017 LP.
    Maar als ie gloednieuw is en een issue heeft, dan zou ik contact opnemen met de leverancier en met diegene afstemmen of de gitaar wordt aangepast of geruild.

    Als jij ervan bent overtuigd dat je geen bijzonder rare dingen uithaalt op die gitaar, moet ie gewoon functioneren. Mijn mening maar.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Dat is toch eentje met (binding)nibs? Dat wil zeggen dat de snaar al niet echt kortbij de rand kan liggen. Maar verder heeft het idd ook met speelstijl te maken. de pull offs daar iets gecontroleerder doen, en idd tochmaar wat dikkere snaren proberen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard