Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: Ola!

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    24 februari 2017
    Locatie
    Omgeving Waalwijk
    Berichten
    37

    Standaard Ola!

    Hallo iedereen,

    Ik ben nieuw hier. Sinds een half jaar doe ik een poging om gitaar te leren spelen. Een wens van me die ik al jaren koester en gewoon eens in vervulling heb laten gaan. Ik vind het helemaal te gek! Ik ben begonnen met een eenvoudige Fender akoestische gitaar, maar ben mijn ogen toch wel aan het openen voor een elektrische Fender Stratocaster, daar heb ik dan ook jullie ervaring hard bij nodig....maar dat later.

    Ik hoop hier veel te kunnen vinden en brengen. Alvast hartelijk dank voor jullie energie!

    Greetz...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartez Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    Ik ben nieuw hier. Sinds een half jaar doe ik een poging om gitaar te leren spelen. Een wens van me die ik al jaren koester en gewoon eens in vervulling heb laten gaan. Ik vind het helemaal te gek! Ik ben begonnen met een eenvoudige Fender akoestische gitaar, maar ben mijn ogen toch wel aan het openen voor een elektrische Fender Stratocaster, daar heb ik dan ook jullie ervaring hard bij nodig....maar dat later.

    Ik hoop hier veel te kunnen vinden en brengen. Alvast hartelijk dank voor jullie energie!

    Greetz...
    nou welkom hier….. de wens een Fender Strat te bezitten is er een die door velen wordt gedeeld en waarvan sommige minder eerlijke figuren graag misbruik maken.. 'caveat emptor' zeiden de Romeinen oftewel: let op dat je geen neppend in de handen gepropt krijgt. D'r zitten hier op GN best wel wat heren die zo af en toe een knappe echte Strat verkopen en / of je van advies kunnen dienen voordat je wat koopt….. schroom dus vooral niet om vragen te stellen
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    24 februari 2017
    Locatie
    Omgeving Waalwijk
    Berichten
    37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    nou welkom hier….. de wens een Fender Strat te bezitten is er een die door velen wordt gedeeld en waarvan sommige minder eerlijke figuren graag misbruik maken.. 'caveat emptor' zeiden de Romeinen oftewel: let op dat je geen neppend in de handen gepropt krijgt. D'r zitten hier op GN best wel wat heren die zo af en toe een knappe echte Strat verkopen en / of je van advies kunnen dienen voordat je wat koopt….. schroom dus vooral niet om vragen te stellen
    Thanx Mike! Daar ga ik zeker gebruik van maken en ben al onderweg

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-Tips-gezocht/

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Welkom, leuk zo iemand die begint en enthousoast is!

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    24 februari 2017
    Locatie
    Omgeving Waalwijk
    Berichten
    37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Welkom, leuk zo iemand die begint en enthousoast is!
    Thanx! Ja een lang gekoesterde droom. Vroeger vooral pianoles gehad, maar al jaren zou ik het super gaaf vinden om gitaar te spelen. Maarja....werk, huisje, boompje, beestje, kindjes....geen tijd, geen geld...te oud??? En toen dacht ik.: F... IT! Ga het gewoon doen, koop een gitaar en knallen maar! Het bevalt me super! Lekker even de kop op andere gedachten zetten en een andere manier van denken activeren...zo leuk!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.942

    Standaard

    Gaaf om te horen

  7. #7

    Standaard

    Je gelooft het al-so-luut niet, maar ik heb vandaag mijn oren laten uitspuiten.
    En ik hoor helemaal niks Fu.

    Maar goed, wat niet is kan nog komen.
    Welkom dus bartez en see you 'round.
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 januari 2016
    Locatie
    twente
    Berichten
    124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartez Bekijk bericht
    Thanx! Ja een lang gekoesterde droom. Vroeger vooral pianoles gehad, maar al jaren zou ik het super gaaf vinden om gitaar te spelen. Maarja....werk, huisje, boompje, beestje, kindjes....geen tijd, geen geld...te oud??? En toen dacht ik.: F... IT! Ga het gewoon doen, koop een gitaar en knallen maar! Het bevalt me super! Lekker even de kop op andere gedachten zetten en een andere manier van denken activeren...zo leuk!
    kijk precies mijn insteek.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartez Bekijk bericht
    Thanx! Ja een lang gekoesterde droom. Vroeger vooral pianoles gehad, maar al jaren zou ik het super gaaf vinden om gitaar te spelen. Maarja....werk, huisje, boompje, beestje, kindjes....geen tijd, geen geld...te oud??? En toen dacht ik.: F... IT! Ga het gewoon doen, koop een gitaar en knallen maar! Het bevalt me super! Lekker even de kop op andere gedachten zetten en een andere manier van denken activeren...zo leuk!
    Tsja ... je hebt dus min of meer de dingen in de omgekeerde volgorde gedaan. Leuk dat je enthousiast bent, in het begin is alles ook nog heel erg nieuw. Welkom.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Hier ga je vast één en ander opsteken. I know I did! Welkom!
    Kris

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top