Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 34 van 34
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Waar ik het over heb is dat het qua ruimte niet zoveel uitmaakt of je nou een DL-4 of 2 losse pedalen op je pedalboard heb liggen. Met een DL-4 heb je maar 1 voeding nodig, 2 patchkables minder en je hebt meer dan 1 delaysound.
    En wat is "meer" ruimte over met 2 kleine pedaal... die paar cm?
    Maar als je een beetje OCD hebt (zoals ik bijvoorbeeld), krijg je je pedalboard nooit strak met die DL-4 erop, omdat ie volgens mij meer dan 2 strips van de pedaltrain overlapt. 2 losse pedalen zouden dat niet doen, dus zouden er nog pedalen onder de DL-4 kunnen. Het scheelt echt wel ruimte, en strakheid van het board.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Scheelt iets ruimte maar voor mij geen ramp om een DL-4 ervoor weg te doen... mijn persoonlijke mening.
    Heb ook geen Pedaltrain dus voor mij geen probleem en het gaat mij om wat ik lekker vind klinken dus "Tone" boven praktisch

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjtevel Bekijk bericht
    Maar dat is toch precies wat de ts zoekt? Een enkele delay (presets zijn dus niet nodig) en een looper. Met de obscura en een TC ditto met EBS kabeltjes ertussen heb je plaats voor (eventueel) nog een pedaal. Ik heb even aangenomen dat hij zijn voeding (een brick like) onder zijn pt-jr heeft zitten, dus die zit dan ook niet in de weg.
    De ts twijfelt en vraagt zich af of hij voor losse pedalen moet gaan of de DL-4 houden en dit is wat ik hem adviseer.
    Zeg ook niet dat voeding ruimte inneemt maar dat het weer extra voeding is.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Als ie al iets dergelijks als een Voodoo PP2+ of zo heeft, dan kan ie meteen digitale pedalen voeden. Scheelt een hele voeding. Ik heb mijn Line6 FM4 weggedaan, dat leverde een aardig extra oppervlakte op. Geen spijt van.
    You can't be a vet. You rock too much.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top