Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 43
  1. #31
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Je hebt wel echt de blues in je spel zitten. Ik zelf zou er wat meer galm of delay gebruiken maar ik ben dan ook geen echte bluesgitarist. Die clip zou je wat meer schwung kunnen geven door wat effecten op de beelden los te laten.

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Je hebt wel echt de blues in je spel zitten. Ik zelf zou er wat meer galm of delay gebruiken maar ik ben dan ook geen echte bluesgitarist.
    Dank voor je reactie, Brad. Ik ben ook geen echte bluesgitarist hoor! Dit nummer vraagt wel om een bluesy speelstijl en dat is bij meer nummers op de cd het geval, maar bij een aantal ook weer niet

  3. #33

    Standaard

    Lekker nummer en een genot om naar te luisteren!
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  4. #34

  5. #35

    Standaard

    Inmiddels heeft de Cd-release plaatsgevonden, was een geweldig leuke middag in Café Miles!
    Voor een korte update over een en ander en om het album op Spotify te luisteren, kijk op m'n website.

  6. #36
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2015
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    64

    Standaard

    Te gek! Ook leuk om Hugo op bas te zien (heb zelf een paar keer met 'm gespeeld (ik ben organist, geen gitarist, maar ontzettende liefhebber.)

  7. #37

    Standaard

    Dank je wel Montis! Leuk om te horen dat je Hugo kent. Ik heb met 'm gestudeerd, dus we go way back

  8. #38

    Standaard

    Ik ben ontzettend benieuwd hoe het doopfeest is gegaan.

    Misschien dat je daaraan nog eens een regeltje of wat aan kunt dingesten?
    Ik had daar graag bij geweest, maar ja.....
    Ook zonder mij kun je feestelijk feesten (smiley). Toch?

    Vriendelijke groet, Gus

  9. #39

    Standaard

    Leuk dat je het vraagt, Gus.
    Het was een heel leuke middag, de eerste keer dat we de nummers van de nieuwe CD live speelden.
    Hoewel ik veel optreed met andere dingen, is het toch wel extra leuk, bijzonder en spannend om op te treden met je eigen werk! En heel leerzaam, dat vind ik misschien nog wel 't belangrijkste.

    Het was lekker druk met ik denk 40% door mij uitgenodigde toeschouwers en 60% vaste gasten.
    Er werd enthousiast gereageerd op de nummers en het was erg gezellig.

    Sinds de release gaat het lekker met recensies, er zijn er inmiddels een stuk of wat verschenen en allemaal positief. Met boekingen gaat het nog niet echt de goede kant op. Hopelijk komen er nog wat gigs in de zomer en in 't najaar. Er wordt in elk geval druk aan gewerkt!

    Spotifiy loopt dan wel weer aardig, de CD wordt behoorlijk beluisterd daar, heel leuk!
    Sowieso heb ik van de 'platenbaas'-, promo- en boekingenkant weer een hoop geleerd.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Leuk om te horen allemaal Hoop dat optredens een beetje komen. Maar instrumentale muziek verkoopt wat moeilijker denk ik. Blijven volhouden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top