Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: EHX Synth9

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    oh ja, was ik effe vergeten
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Even voelen, .. nee, ik voel geen aanvechting voor een nieuwe aankoop. De C9 vind ik een stuk leuker, maar dat zal ongetwijfeld te maken hebben met mijn aversie tegen de jaren '80 synth sounds. Toen Pat Metheny aan de gitaarsynth ging, ben ik definitief afgehaakt. Wel weer een goede prijs van EHX.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #13

    Standaard

    Nee, dit pedaal wordt ook niet toegevoegd aan mijn EHX collectie. Die orgel pedalen waren fijn en zo'n mellotron rammelkast is ook te gek. Met de key9 die daarna kwam had ik dan weer niets, en bij deze synth9 hoor ik alleen maar klanken die ik liever aan een software plugin overlaat.

    Overigens, het synth pedaaltje waar ik bij zweer is de Digitech Dirty Robot. Bescheiden van formaat en hij kost je geen rib uit je lijf. Ok, hij is minder veelzijdig dan die synth9 maar oh zo lekker... smerig. En met het filter in standje neutraal kun je zelfs leuke fuzzgeluiden produceren.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Net als bij de Boss wordt ik niet warm van de geluiden. Ik ben een groot liefhebber van synths en met name analoge, naar deze geluiden halen het bij lange na niet bij de originele synths die ze trachten te benaderen. Klinkt erg kunstmatig en niet warm.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik vind die EHX dan juist wel heel erg geinig. En ik ben ervan overtuigd dat je het ding veel beter kunt laten klinken dan de demo doet vermoeden. Verkeerd gekozen voorbeelden als je het mij vraagt. Vaak ook settings van de twee dinges knoppen die ik te overdreven vind. Ik denk dat ik er veel lol mee zou beleven.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top