Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Bereikbaarheid guitarsupplies

    Beste allen,

    Ik heb laatst wat spulletjes besteld bij Guitarsupplies.nl. Netjes na 3 dagen mijn bestelling binnengekregen bestaande uit een fret vijl en een potje tru-oil van 240ml. Ik had echter 960ml besteld. Na meerdere pogingen om telefonisch contact te krijgen (stuk of 10 keer verspreid over 2 dagen proberen te bellen) heb ik een mail gestuurd. Helaas heb ik tot op heden nog geen enkele reactie gehad hierop.

    Heeft iemand soortgelijke ervaringen met guitarsupplies en/of misschien andere contactmogelijkheden? Bijvoorbeeld een 06-nummer ofzo?

    Het is een beetje vervelend aangezien ik nu even vastloop met de bouw.
    SPELUHHHHHHH!!!

  2. #2

    Standaard

    Inmiddels opgelost. Juiste hoeveelheid wordt vandaag nog toegestuurd.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.026

    Standaard

    Jammer dat je even hebt moeten wachten. Ik heb met deze leverancier nog nooit problemen gehad dus ik denk dat je gewoon even slachtoffer bent geweest van miscommunicatie!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    In mijn ervaring werkt mail niet zo heel goed. Communiceren via Facebook liep uiteindelijk het vlotst.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik heb serieus heel goede ervaringen met guitarsupplies John is een prima kerel maar wel hartstikke druk en daarom valt af en toe wat communicatie niet zo handig. Maar... geen issues en hij lost problemen eigenlijk altijd prima goed op.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Ik heb serieus heel goede ervaringen met guitarsupplies John is een prima kerel maar wel hartstikke druk en daarom valt af en toe wat communicatie niet zo handig. Maar... geen issues en hij lost problemen eigenlijk altijd prima goed op.
    Exact dezelfde ervaring!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  7. #7

    Standaard

    Zoals ik ook al gemeld heb, is alles keurig opgelost. Telefonische bereikbaarheid is wel een dingetje maar uiteindelijk is alles goed gekomen. Aardige vent ook aan de lijn.
    SPELUHHHHHHH!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top