Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard HNPD: TC Electronic Flashback X4



    Afgelopen weekend dit pedaal aangeschaft. Paar maandjes oud, praktisch nieuw!
    Ik was op zoek naar een delay met veel mogelijkheden en ook de optie om verschillende presets vast te leggen.
    De looperfunctie is mooi meegenomen. De diverse delay's en echo's zijn zeer overtuigend. Erg leuk apparaat
    Meteen ook maar een nieuw pedalboard besteld want ik heb nu een inmens grote koffer die erg onhandig is
    Heb ik weer wat te doen tijdens de verplichte vrije carnavalsdagen
    Laatst gewijzigd door pasqual; 20 februari 2017 om 12:59

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Congrats! Ik heb er sinds een aantal maanden ook één. Super praktisch en goede geluiden. Maar die grootte.... 😞
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Yep, inderdaad een groot ding maar daarom staat er ook X4 op

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Congrats! Ik heb er sinds een aantal maanden ook één. Super praktisch en goede geluiden. Maar die grootte.... ��
    Een vraagje:
    Als ik van een van de opgeslagen settings wil schakelen naar een toneprint bijvoorbeeld, kan dat ook zonder te bukken en dit handmatig te doen? Je zou toch eigenlijk via een drukknop uit de presets moeten kunnen?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Congrats man, een paar presets onder je voet is heel handig. Voor mij is ie veel te groot. Ik ben sowieso een matig delay-gebruiker.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Congrats man, een paar presets onder je voet is heel handig. Voor mij is ie veel te groot. Ik ben sowieso een matig delay-gebruiker.
    Thanx! Ik kan eigenlijk niet meer zonder

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2013
    Locatie
    As, België
    Berichten
    432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Een vraagje:
    Als ik van een van de opgeslagen settings wil schakelen naar een toneprint bijvoorbeeld, kan dat ook zonder te bukken en dit handmatig te doen? Je zou toch eigenlijk via een drukknop uit de presets moeten kunnen?
    helaas lukt dat niet, dat is voor mij tevens ook het grootste nadeel van de X4.
    Presets kun je bedienen als het schakelaartje op "delay" staat, maar dan werkt de linker selectieknop niet.
    Staat het schakelaartje op "looper" dan werkt de linker selectieknop en kun je o.a. toneprints selecteren. de voetschakelaars A, B en C dienen dan voor de looper.
    Voor de rest ben ik zeer tevreden over de X4, maar dit aspect had wat mij betreft eleganter opgelost kunnen worden.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    Bedankt Hefke. Niet het antwoord wat ik graag wil horen...maar helaas, jammer dan
    Valt toch een beetje tegen. Voor de rest is dit een serieus goede delay!

  9. #9

    Standaard

    Ik heb beide andere versies gehad: de alter ego x4 en de triple delay. Ik ben hier nog altijd zeer over te spreken. Helaas ben ik geen delayman....

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Heb ook een X4 gehad. Prima klinkend ding, 3 presets + taptempo is vaak voldoende, maar idd, die footprint... Ik wilde toen ook 2 delays tegelijk kunnen gebruiken (eentje slapback, tweede lange delay) ben destijds voor 2 compacte pedalen gegaan.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 22 februari 2017 om 00:41

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top