Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    guitarguitar in Gent heeft er ook erg veel.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Vox Humana Vlaardingen Zuid-Holland NL.

    Van 100,- tot je je niet meer kunt veroorloven.

  3. #13

    Standaard

    Bedankt voor de tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    guitarguitar in Gent heeft er ook erg veel.
    Mooie selectie. Wat is er nu eigenlijk gebeurd met de vorige en huidige winkel. Nieuw concept?
    it's better to burn out than to fade away

  4. #14

    Standaard

    Gisteren even bij Feedback in Eindhoven binnen gesprongen. Heb op enkele Taylors en Martins (000RS1) gespeeld en de Gibson J45 die er ook stond.

    Mijn voorkeur qua sound gaat uit naar Martin omdat ze redelijk donker klinken, bij Taylor heb je die sparkle in je klank wat ik niet echt nodig heb. De neck van de Martin was ook heel fijn, minder dik dan mijn Seagull S6. Waar ik redelijk teleurgesteld in ben is de kwaliteit of eerder feel van merendeel van deze gitaren. Ze voelen echt zo nep aan, helemaal niet organisch, eerder artificieel om het maar zo te omschrijven. Dit zijn gitaren van 600-1100 euro, dan had ik wel iets anders verwacht.

    De Gibson vond ik qua klank niet echt indrukwekkend (daar moet je er sowieso meerdere van naast elkaar testen om de juiste te pakken), de nek voelde verder goed aan en de nitro lak is natuurlijk erg mooi.

    Qua modeltype etc. ben ik er wel uit dus nu nog even wat zoeken en testen en dan kom ik er wel.
    it's better to burn out than to fade away

  5. #15

    Standaard

    Luthiers in Den Bosch is de zaak waar ik het meeste vertrouwen in heb. Chris Teerlink is een uitstekende vakman.

    Alf

  6. #16
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soup Bekijk bericht
    Gisteren even bij Feedback in Eindhoven binnen gesprongen. Heb op enkele Taylors en Martins (000RS1) gespeeld en de Gibson J45 die er ook stond.

    Mijn voorkeur qua sound gaat uit naar Martin omdat ze redelijk donker klinken, bij Taylor heb je die sparkle in je klank wat ik niet echt nodig heb. De neck van de Martin was ook heel fijn, minder dik dan mijn Seagull S6. Waar ik redelijk teleurgesteld in ben is de kwaliteit of eerder feel van merendeel van deze gitaren. Ze voelen echt zo nep aan, helemaal niet organisch, eerder artificieel om het maar zo te omschrijven. Dit zijn gitaren van 600-1100 euro, dan had ik wel iets anders verwacht.

    De Gibson vond ik qua klank niet echt indrukwekkend (daar moet je er sowieso meerdere van naast elkaar testen om de juiste te pakken), de nek voelde verder goed aan en de nitro lak is natuurlijk erg mooi.

    Qua modeltype etc. ben ik er wel uit dus nu nog even wat zoeken en testen en dan kom ik er wel.
    Als je naar dit soort gitaren zoekt moet je echt 'even' naar TFOA. Daar kan je dan echt je lol op, maar is het aanbod ook dusdanig groot dat je dé gitaar kan vinden die je zoekt.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Als je naar dit soort gitaren zoekt moet je echt 'even' naar TFOA. Daar kan je dan echt je lol op, maar is het aanbod ook dusdanig groot dat je dé gitaar kan vinden die je zoekt.
    Zitten al een tijdje in Dedemsvaart, btw! Dus niet naar Bergentheim rijden!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  8. #18
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Zitten al een tijdje in Dedemsvaart, btw! Dus niet naar Bergentheim rijden!!!
    M'n ouders wonen tegenover de zaak, kom er dus wel eens

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    M'n ouders wonen tegenover de zaak, kom er dus wel eens
    Ik zie het al, jij komt er wel...!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  10. #20

    Standaard

    Jos Rentmeester in Heinkenszand.
    Heeft super gitaren staan.
    Werkt op afspraak, dus neemt ook echt de tijd voor je.

    www.stujos.nl

    succes, Jeroen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top