Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Hallo allemaal

  1. #1

    Standaard Hallo allemaal

    Ik ben Arjen en na jaren van een beetje aanklooien wil ik het nu wat serieuzer aanpakken door meer tijd in het gitaarspelen te steken.

    Een paar weken heb ik mn marchall valvestate ingeruild voor een tubemeister 36 en daar heb ik nu een midiboard de HK FSM 432 MKiii bij gekocht.

    Kan iemand mij helpen hoe e.e.a.werkt? ik heb er wel een gebruiksaanwijzing bij maar daar wordt ik niet veel wijzer van.

  2. #2

    Standaard

    Kan je totaal niet helpen.
    En het allerlaatste dat een musicus moet doen, denk ik (puur een mening, en niets meer dan een mening), is proberen iets seriieus te gaan doen.

    Een beetje musicus is een persoon (m/v) die nooit volwassen of serieus wordt.
    En ik zeg: laten we dat zo houden.

    Maar wie weet, is er iemand die je wel kan helpen???

    Hoe dan ook: hartelijk welkom hier.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Welkom B . nee midi weet ik niet.....

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Het lijkt me dat je beide handleidingen naast elkaar moet leggen.

    De Tubemeister heeft een hoop knoppen om het geluid per kanaal mee in te stellen, maar accepteert hier blijkbaar ook midi-commands voor zodat je de instellingen ook kun wijzigen vanaf een keyboard, mengpaneel of midi-board. De handleiding vertelt je welke commands het accepteert voor welke instelling.
    Vervolgens moet je in de handleiding van de FSM opzoeken hoe bovenstaande commands koppelt aan een pedaalknop.
    Aan de layout van het board te zien zou het switchen van kanaal al voorgebakken moeten zijn.

    Aangezien beide van Hughes & Kettner zijn kun je vragen ook bij hen kwijt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top