Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Talent en geluk, daar heeft het waarschijnlijk mee te maken.
    En agressieve marketing, als je ziet hoe die pr machine van Bonamassa 24/7 draait op volle toeren. Het is hem gegund, maar wel het voorbeeld hoe je blues in de markt moet zetten. En dat zonder hits gehad te hebben, heel knap.
    ik zou (niet afgedwongen) geluk uit de equasion halen. Da's vooral een handig argument voor degenen die het niet halen. met een occasionele Seasick Steve als uitzondering op de regel.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik vind dat een moeilijk onderwerp. JB speelt en zingt helemaal ok, muzikaal is het wat (om netjes te zijn) minder, maar dat verkoopt niet automatisch. Zo'n Seasick Steve, die het alleen goed deed met een flinke documentaire in het achterhoofd, is nu ineens persona non grata. Vergelijk het maar met de blind gekozen koffie en cola, de 'kenners' weten bij God niet wat ze proeven.....

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    de rockblues in de startpost was niet echt mijn ding maar na wat yt'en toch moeten vaststellen dat die Marcus King idd erg straf is. Met dit soort jazzsoul zal ie geen jackpot scoren mainstream, maar errrrg goed:


  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    de rockblues in de startpost was niet echt mijn ding maar na wat yt'en toch moeten vaststellen dat die Marcus King idd erg straf is. Met dit soort jazzsoul zal ie geen jackpot scoren mainstream, maar errrrg goed:
    Ja, dit is wel lekker...... daar heeft zijn Arie Boomsma band ook wat mee te maken hoor.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top