Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1

    Standaard Gibson J185EC Quilted Maple top, wat is ie waard?

    bijzondere gibson, geheel maple, in zeer goede staat, geen beschadigingen of reparaties.
    iemand een idee wat ie waard zou zijn?
    ik verkoop hem.




    Laatst gewijzigd door gitaargerrit; 12 februari 2017 om 10:21

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Prachtige gitaar!
    Geen idee wat ie waard is. Zijn daar geen lijstjes over te vinden op het web?

    Ruilen tegen mijn Epiphone Dove Pro?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #3

    Standaard

    Reverb.com vindt ik meestal wel realistisch geprijsd. De "gewone" J185 gaat weg tussen de 1250-1750 euro. Die van jou is een stuk luxer, dus zou zeggen 1750-2200 euro.Quilted top is een zeer persoonlijk iets, some love ,some hate it. Dat maakt de verkoop iets lastiger. Ligt er ook aan hoe urgent je hem moet/wil verkopen.....

    edit: met url https://reverb.com/item/620129-gibson-j-185-ec

  4. #4

    Standaard

    ik wil niet ruilen.
    ik heb het geld nodig omdat deze debiele regering ervoor heeft gezorgd dat ik een jaar zonder inkomen moet zien te overbruggen omdat de pensioengerechtigde leeftijd naar 66 is gegaan!

  5. #5

    Standaard

    Lullig dat je daarom zo'n mooie gitaar moet verkopen. Ik heb trouwens een vaag vermoeden dat het ruilvoorstel van vulvasonic niet helemaal serieus bedoeld was.

    Edit: in de VS gaan ze tweedehands vanuit de winkel blijkbaar voor $ 2500. https://artisanguitars.com/2005-gibs...-maple-id-7072
    Laatst gewijzigd door mountainman; 11 februari 2017 om 16:41
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargerrit Bekijk bericht
    geen beschadigingen op reparaties.
    Ah, leuk, weer een advertentie die gecamoufleerd is onder het mom van "wat zou ie waard zijn". Werkt altijd goed, want dan komt ie onder de aandacht van een ander publiek, naast dat van bijvoorbeeld Marktplaats.

    Erg mooie gitaar trouwens. Ik zou trouwens de zin in het citaat even aanpassen, want nu lijkt het alsof er op alle reparaties die de gitaar in zijn leven al heeft moeten ondergaan geen beschadigingen zitten :-) .

  7. #7

    Standaard

    ja, goed idee van mij nietwaar?

  8. #8

    Standaard

    Dat mag tegenwoordig toch? Of misschien geldt dat alleen voor elektrische gitaren, want het akoestische forum heeft als enige een slotje op het verkooptopic...
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    De top ben ik niet zo weg van maar wat een onwijs mooie neck zeg!!!

    Maar wat klote dat je de gitaar moet wegdoen om die reden!
    Toooooooooooooooone!!!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargerrit Bekijk bericht
    iemand een idee wat ie waard zou zijn?
    Kwam nog een topic tegen van een jaar of twee geleden, daar werd een soortgelijke gitaar aangeboden voor ruim 2500 euro, misschien heb je daar wat aan.

    te koop:
    Gibson J-185 EC quilt
    bijzonder quilted maple bovenblad, zij en achterkanten
    Ebben toets, en speciale ebben brug.
    en uiteraard de gebruikelijke electronica met eq.
    in zeer goede staat, nauwelijks bespeeld, met or. koffer
    prijs: 2575.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top