Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Hngd Alvarez MDA70CE

    Ik had een Alvarez RD20S, maar ik liep toch vaak tegen de beperking aan dat ik deze niet uit kon versterker...

    Ik denk al een paar jaar na over de aanschaf van een betere akoestische gitaar die ik ook kan versterken, maar ik speel toch vooral elektrisch. Nu ik weer meer in m'n kerk ga spelen toch besloten om een nieuwe akoestische gitaar aan te schaffen.

    Afgelopen week ben ik bij Kees Dee binnengelopen en daar een aantal gitaren uitgeprobeerd, waarbij de Alvarez MDA70CE toch wel als beste uit de bus kwam. Vanmorgen teruggegaan en wederom een aantal gitaren uitgeprobeerd, waarbij ik weer bij deze Alvarez uitkwam.

    Een mooi rond geluid, warme feel en goed gebalanceerd. Netjes afgewerkt en een puike inleg op de top. Zowel akoestisch als versterkt komt hij heel goed uit de verf en daarbij past hij ook nog eens erg mooi bij mijn vloer !

    Laatst gewijzigd door zeiler; 10 februari 2017 om 14:25

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    Gefeliciteerd. Ik hebeen Alvarez dread md 60 en dat is een erg fijne gitaar! Veel speelplezier.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 mei 2009
    Locatie
    lochem/Gelderland
    Berichten
    355

    Standaard

    Hè, zeiler gegroet!
    Hier zou ik niet over twijfelen. Prachtige, kwalitatief zeer goede gitaar! Ik weet niet wat ie gekost heeft...maar even onderons: bij Kees is best te onderhandelen ( is mijn ervaring in een aantal gevallen)
    Laat even weten hoe het afloopt s.v.p.
    Vederlicht
    handcraft Hopf Tarantella (1971), 12-snaren Eko, Farida D67 Dreadnought, Salvador Cortez CF-120.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top