Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard G&G koffer voor Les Paul

    Nooit eerder gezien. Ik ben alleen bekend met TKL en uiteraard Lifton. G&G maakt op bestelling elke koffer die men maar wil.
    Zou deze ook Custom Order zijn?

    Oh ja, ik heb m al gekocht. 😆 ik vind m supermooi!



  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Les Paul koffers zijn denk ik de meest voorkomende onder de gitaarkon ffers. Bijna elk zich zelf respecterende gitaarkofferfabrikant heeft een Les Paul koffer in het assortiment zitten. Lijkt mij sterk dat het een custom order is. De meest afschuwelijke vond ik de protector case. Anderen zweren er bij, maar ik vond die zo afschuwelijk lelijk dat toen er eentje met een Gibson mee kwam, ik die heb weggedaan en een gewone bruine met het welbekende foutroze interieur heb gekocht.
    Veel plezier tzt met je G&G koffer. Ziet er in ieder geval degelijk uit en voldoende dik pluche.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Mooie case die lang mee zal gaan. Eén van mijn cases is een cheapo uit de jaren tachtig die nu pas uit elkaar begint te vallen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top