Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 55
  1. #21

    Standaard

    +1 voor de Grolsch straplocks. Mocht je liever een merk willen dan heeft Fender nog wel een alternatief...

    coverband 'Alle 13 '

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.537

    Standaard

    Zoals gezegd heb ik aan mijn Tele een set Schallers zitten, al bijna 10 jaar dezelfde set aan dezelfde strap. Maar voor de rest van mijn gitaren gebruik ik inderdaad ook de Grolsch rubbers. Wel zo makkelijk, en ik heb ze bijna altijd bij de hand. Ik heb nu ook 8 setjes straplocks in een kratje op de stoep staan. Sommige direct beschikbaar, de rest na een gezellige avond.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #23

    Standaard

    Heeft iemand hier ervaring met die Dr No strap locks? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat die goed werken omdat ze precies dezelfde bevestigingsmethode hebben als een strap.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Gebruik op mijn twee LP's de Dunlop locks in combinatie met een Couch gitaar band. Werken perfect. Op mijn overige gitaren Dimarzio Clip Lock's.
    Die Dr No schijnen ook prima te werken al vind ik het er een beetje raar uitzien. Maar dat is puur cosmetisch.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Bedoel je deze? Vol op te koop. Ik heb ze op m'n Gibson (zitten ze sinds 2008 standaard op geloof ik (iig op de standard).
    Zijn los te koop van Dunlop. Veel fijner dan Schaller idd.

    Dit dus idd. Deze gebruik ik al heel mn leven en is mijns inziens gewoon een erg goed en fijn systeem
    My Róisín Dubh is my one and only true love

  6. #26

    Standaard

    ik gebruik op alles de Schaller strap locks, nog nooit los gekomen en werkt perfect!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Bedoel je deze? Vol op te koop. Ik heb ze op m'n Gibson (zitten ze sinds 2008 standaard op geloof ik (iig op de standard).
    Zijn los te koop van Dunlop. Veel fijner dan Schaller idd.

    Mijn ervaring dan weer niet.
    Die pup-up dingen die aan het uitsteeksel van het frotding aan je strap zitten, die puppen op een gegeven ogenblik steeds stroever, tot je -ik tenminste- op een gegeven ogenblik er niet langer op durf te vertrouwen dat het hecht/pakt.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 maart 2003
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    344

    Standaard

    Ik heb nooit anders dan Grolsch rubbers gebruikt. Gewoon perfect en de gitaren gaan altijd met strap de koffer in. Ik haal ze dus ook nooit los.
    Voorlopig weer even uit gehandeld.

  9. #29

    Standaard

    vroega gewoon zonder
    perfecte reflexessen aan overgehouden
    toen dus cockringen van dat biermerk
    en nu strapless......ik zit ..... op den bank

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.964

    Standaard

    Ik heb jaren shaller gehad. Maar die U-vormige bakjes bleven altijd draaien, en ook meestal de verkeerde kant op zodat de open kant beneden zat. Na wat slijtage aan het pinnetje donderde hij er dus gewoon uit.

    Toen overgegaan op Loxx straplocks. Had even twijfels over de dunne pinnetjes, maar het systeem werkt perfect. Kan draaien wat het wilt, geen U-vormpje. En de bevestiging met een brede platte ring op je band is veel beter dan de moertjes van dunlop.

    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top