Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 102
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Is goud mien jong
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  2. #32

    Standaard

    Hoop dat het lukt, maar moet hier schuiven... gelukkig speelt Don Alder vrij vroeg. Die wil ik wel zien. Moet alleen op tijd terug zijn ivm optreden voor lokaal radiostation.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Is goud mien jong
    Vrij naar Pé en Rinus? (Nait goud, geld weg!)
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

  4. #34

    Standaard

    net de gitaren opgehaald voor de NGD, vooral akoestische dit keer, ook die vriend van me raakt door zijn bijzondere spul heen.
    is er nog een handig forumlid die een hele mooie 12 string aria folk model dus een dikke, volledig massief durft te repareren? de kop is recht afgebroken, gitaar is te mooi om weg te gooien met pennen is het wel te herstellen maar daar heb ik geen zin in.
    dus voor de handige harry die mag hem gratis hebben.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Vorig jaar had je me er toch een mooie akoestische tussen staan. Eentje met een tweede hals. Soort harp en gitaar ineen. Zou m niet kunnen bespelen, maar zag er erg mooi uit.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Vanmiddag beginnen we aan de opbouw , wij hebben er zin in.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    De boel staat hier al klaar: telecasters, stratocasters van ibanez, fender, Matsumoku en London city. Daarnaast nog een Gibson Les Paul Special P90, 2 electra mpc gitaren, Bo-el en nog veel meer.
    Ik heb er weer zin in.

  8. #38

    Standaard

    zo het budget spul zit in de auto, scheelt dat ze het hier gewend zijn dat er een auto volgeladen bij mij voor de deur staat, rommelmarkt denken ze dus, alles afgedekt met kleden dus je ziet niet wat er in zit, en dat is niet interessant morgen de laatste duurdere gitaren erin en op naar zuidbroek.
    man wat een werk, 22 gitaren en een banjo en nog wat pedalen en snaren, teveel werk om morgenochtend nog snel te doen.

    trouwens vanmiddag nog een echte egmond manhattan gescoord in de kringloop hier, of de duivel er mee speelt vlak voor de NGD alleen de brug mistte daar heb ik al iets voor gevonden, een knop van een tuner was weg, andere op gesmolten, en verdomd het ding is bespeelbaar!
    ook mede dankzij de vorige eigenaar die de hals van een paar fikse shimmen had voorzien, net op tijd dus om winst op te maken .

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Maar doen we deze keer wel een naambordje op? Zodat we elkaar kunnen herkennen? Anders zit alleen de oude vaste kliek met elkaar te lullen?

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    En dit keer wil ik graag Gus ontmoeten....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top