Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik zag dat de TS oplaadbare batterijen gebruikt?
    Dan zit je meestal maar aan de 1,2 volt, wat je met 8 batterijen niet verder brengt dan 9,6 volt, toch?
    Dan gaat het met 12V vanuit een adapter niet slechter worden, zou ik denken.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik zag dat de TS oplaadbare batterijen gebruikt?
    Dan zit je meestal maar aan de 1,2 volt, wat je met 8 batterijen niet verder brengt dan 9,6 volt, toch?
    Scherp opgemerkt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Dan gaat het met 12V vanuit een adapter niet slechter worden, zou ik denken.
    Ik begrijp dat het ding ook werkt. Het zal alleen minder vermogen kunnen leveren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    Niet per se waar. Met digitale apparatuur kan het ook zijn dat onvoldoende spanning betekent dat de processor niet rondrekent. Maar het kan geen kwaad om te proberen.
    Wat betreft die digitale elektronica is er ook wel een punt, maar dat draait sowieso op veel lagere spanning (hooguit 5V). De interne spanningsregelaar daarvoor zal zich weinig aantrekken van 14V, 12V of 9,6V
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #13

    Standaard

    Ik gebruik trouwens helemaal geen batterijen, maar het ding kan wel op batterijen werken (en heb wel gelezen van iemand die daar gewoon oplaadbare batterijen voor gebruikt). Verder heb ik gewoon de originele adapter (met adapter bedoel ik dan zo'n stekker -> adapter -> snoer in versterker geval ) en die is 15v/3A.

    Maar ik wilde dus ipv (oplaadbare) batterijen een powerbank gebruiken, zoeen die je normaal voor je tablet, telefoon en evt laptop gebruikt. De powerbank die ik heb kan 12V, 16V en 19V leveren en het blijkt op de 12V setting prima te werken.

    Mijn reden was dat ik geen geaarde stopcontacten heb, en waar ik speel en ik die thr neerzet het verplaatsen een (minimaal, maar toch) geklooi met het snoer is. En omdat het kan (aangezien ik die powerbank toch had liggen nog) :P

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    163

    Standaard

    Ik gebruik idd oplaadbare batterijen (en nooit de adapter). Ik moet wel toegeven dat ik em nooit op vol volume gebruikt. Het is voor mij echt een practice amp om op laag volume te spelen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top