Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 22 van 22
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi@m Bekijk bericht
    FF stil geweest maar vanmorgen een Fender Princeton 112 Plus opgepikt voor een leuk prijsje. Gekocht voor zijn prachtige clean en doet het schijnbaar ook heel goed met pedalen. Dus thanx voor de hulp en ik ben weer happy.
    Goede keus! Ik heb 'm zelf ook voor erbij. Clean is inderdaad erg goed, drivekanaal is m.i. minder bruikbaar. Maar een tubescreamer voor je cleankanaal en gaan. Volumeregelaar is wel wat lastig; hij lijkt lineair te reageren dus standje 1 is hard, standje 2 is bloedhard en daarboven verandert het nauwelijks.
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2011
    Locatie
    Neeroeteren
    Berichten
    224

    Standaard

    Ik heb sinds vorig weekend een 2dehands Vox AC10C1, geweldige amp, zeer bruikbare sounds, zeker clean. En pokkeluid!
    Met de gain op 3/4 klinkt het voor mij nog goed, daarna vind ik de overdrive minder. Pakt ook goed pedaaltjes ...
    Mss een optie?
    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn’t exist ...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top