Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    Het zal weer niet, tot nu toe ben ik kennelijk de enige die veel waardering heb voor je werklust en technische kunnen, maar de klank van vooral de eerste video erbarmelijk vind. Grof, scherp, ik persoonlijk (over smaak valt wel degelijk te twisten) vind het maar niks.

    Om te kijken of mij geheugen mij een trucje levert, ben ik nog maar weer eens een rondtocht over YouTube wezen maken. Van de 3sc is geen behoorlijke video te vinden, het model met de lipsticks vind ik qua sound een nachtmerrie en er heeft zich maar weinig ontwikkeling voorgedaan sinds de NL importeur een jaar of wat zijn (eigen toko verheerlijkende) filmpjes heeft gepost.

    Over een week of 6 zal ik m wel weer even spreken. Prima gast, je zou m alleen producten toewensen die wat prettiger klinken.

    Die brulaap van Lo vind ik ook vreselijk klinken, maar dat kan in de bewerking een beetje fout zijn gegaan.
    Je hebt in de 2e video een moedige poging gedaan een samenhangende tutorial te maken. En daar heb ik alle bewondering voor.

    Ik blijf toch nog hoop houden op een Rouge (of soortgelijk project) CD of streamdingest.
    Nu heb ik het akelige gevoel dat je ontegenzeggelijke talent maar een beetje versnipperd raakt.

    Ik waardeer je werklust hoe dan ook enorm. En hoop dat je je weer op je sterke punten gaat concentreren. Volgens mij heb je dit soort verkapte commerciële dingen niet nodig of dragen ze niet bij aan je geloofwaardigheid. Wat mij betreft niet in ieder geval.
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Lekker gespeeld man en daar gaat het om!

  3. #13

    Standaard

    Zekers, maar ik vraag mij dan toch af waardoor dat komt.
    Kan een keus zijn, kwestie van smaak dus.
    Maar ik heb vaker met die moderne geluidjes dat ik vind dat het te brutaal voorop staat.
    Of misschien teveel analoog/digitaal omzettetjes achter elkaar?

    Hoe dan ook, het is zeker niet als afzeiker bedoeld geweest.
    Leek me wel ok om dat nog even preciezer op te schrijven.
    En dat op te schrijven weer om aan te geven dat het ook gewoon de leeftijd kan zijn. Zelfspot anyone?
    Vriendelijke groet, Gus





    Ook zo'n vreemd fenomeen: op mijn klok staat 2.09. Een uur kan kloppen, maar je vraagt je af of GN op Poolse tijd staat of zo. Of dat we nu alvast een beetje richting de heer Poetin aan het opschuiven zijn.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Was niet naar jou gericht Gus maar in het algemeen hoor. Gezeik over vergelijken met Timo... appels met peren vergelijken.

  5. #15

    Standaard

    @ateng
    Je bent een fijne gast/musicus
    Ik zag het niet als een sneer aan mijn adres.

    Ik vond alleen achteraf dat ik het bericht richting TS wat scherp gesteld had.
    Sorry voor de verwarring dus.

    @U
    Die nieuwe Rouge is er dus inderdaad, ik ga ernaar luisteren! Heel fijn. Had over het Bandcamp bericht heen gelezen.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #16
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Fijne gitaren, heb er zelf ook wel 's op mogen spelen. Periphery is dan ook weer een erg fijne band. Vage grepen, vage maten, en dan roepen dat ze het eenvoudig willen houden...

    Weet me nog te herinneren dat die Flaxwood erg fijn speelden, maar dat ik wel een beetje bang was voor het geluid vanwege het materiaal. Nu heb je daar in de metal niet erg veel last van. Hoe klinkt het als je echt iets anders speelt?

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Periphery brengt dan ook (soms? altijd?) instrumentale versies van hun album(s) uit
    Echt? Dat wist ik helemaal niet. Goed om te weten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Het zal weer niet, tot nu toe ben ik kennelijk de enige die veel waardering heb voor je werklust en technische kunnen, maar de klank van vooral de eerste video erbarmelijk vind. Grof, scherp, ik persoonlijk (over smaak valt wel degelijk te twisten) vind het maar niks.

    Om te kijken of mij geheugen mij een trucje levert, ben ik nog maar weer eens een rondtocht over YouTube wezen maken. Van de 3sc is geen behoorlijke video te vinden, het model met de lipsticks vind ik qua sound een nachtmerrie en er heeft zich maar weinig ontwikkeling voorgedaan sinds de NL importeur een jaar of wat zijn (eigen toko verheerlijkende) filmpjes heeft gepost.

    Over een week of 6 zal ik m wel weer even spreken. Prima gast, je zou m alleen producten toewensen die wat prettiger klinken.

    Die brulaap van Lo vind ik ook vreselijk klinken, maar dat kan in de bewerking een beetje fout zijn gegaan.
    Je hebt in de 2e video een moedige poging gedaan een samenhangende tutorial te maken. En daar heb ik alle bewondering voor.

    Ik blijf toch nog hoop houden op een Rouge (of soortgelijk project) CD of streamdingest.
    Nu heb ik het akelige gevoel dat je ontegenzeggelijke talent maar een beetje versnipperd raakt.

    Ik waardeer je werklust hoe dan ook enorm. En hoop dat je je weer op je sterke punten gaat concentreren. Volgens mij heb je dit soort verkapte commerciële dingen niet nodig of dragen ze niet bij aan je geloofwaardigheid. Wat mij betreft niet in ieder geval.
    Vriendelijke groet, Gus
    Ik waardeer je feedback. Dat klopt dat ik misschien niet genoeg gefocust op een beperkt doel ben. Ik moet me altijd herinneren om te focusen. Mijn grootste problemen zijn:

    1. Ik wil altijd leren. Ik heb gewoon passie voor het instrument en wat ik niet begrijp of kan wil ik weten. Haha
    2. Ik heb misschien te veel "aknowledgement" nodig. En dat merk ik ook op. Alleen dit is wel het wereld van vandaag. Reputatie bouwen is super belangrijk!
    3. Werken met anderen vind ik moelijk. Want ik heb precies heel veel energie en passie. En dat is al vaak moelijk geweest om met mensen samen te werken want niet iedereen kan mijn "work pace" volgen. Sinds kort heb ik mijn einige pagina / projecten gestart (http://www.ulrichschadeck.com) en ik denk dat op deze manier dit makkelijker zal worden voor mij. Eigen baas. Gewoon!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Lekker gespeeld man en daar gaat het om!
    Thanks, Ateng. Ik waardeer het!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    @ateng
    Je bent een fijne gast/musicus
    Ik zag het niet als een sneer aan mijn adres.

    Ik vond alleen achteraf dat ik het bericht richting TS wat scherp gesteld had.
    Sorry voor de verwarring dus.

    @U
    Die nieuwe Rouge is er dus inderdaad, ik ga ernaar luisteren! Heel fijn. Had over het Bandcamp bericht heen gelezen.
    Vriendelijke groet, Gus
    Leuk, man! Wat vindt jij van het album?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Fijne gitaren, heb er zelf ook wel 's op mogen spelen. Periphery is dan ook weer een erg fijne band. Vage grepen, vage maten, en dan roepen dat ze het eenvoudig willen houden...

    Weet me nog te herinneren dat die Flaxwood erg fijn speelden, maar dat ik wel een beetje bang was voor het geluid vanwege het materiaal. Nu heb je daar in de metal niet erg veel last van. Hoe klinkt het als je echt iets anders speelt?
    Die gitaren spelen en klinken zijn geweldig. Eerlijk gezegd kan mijn geluid natuurlijk nog iets beter in die video. Maar ik ben nieuwe Kemper profielen aan het proberen. Het is natuurlijk nooit hetzelf als "the real deal", een echte amp, maar ik ben hiervoor ook verantwoordelijk.

    Ik zal in de toekomst meer van Flaxwood later zien en horen. Ik zal in de komende week meer van hun producten proberenen waarschijnlijk kopen. Maar zoals jou, blijk ik meer een fan van de klassieke, passieve pickups ('57 humbucker of P90). Ik zie mezelf wel op hun telecasters of Rautia/Liekki modellen spelen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top