Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard Periphery | Flaxwood Aija | Sinmix Kemper Profiles

    Hallo allemaal,

    Heb recentelijk een demo opgenomen van mijn Flaxwood Guitars Aija in combinatie met Sinmix Kemper Profiles.

    Die is een JCM800 profiel. Wat vinden jullier ervan?



    Voor degene die fans zijn van Periphery heb ook een quick tutorial van de solo opgenomen:


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Brute metal, wrede band zeg!
    Super gedaan. Qua niveau nog geen Timo Somers maar dat hoeft ook niet, want die gozer is buitenaards goed. Zeker voor zijn leeftijd.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Kweenie zo goed waarom je meteen vergeleken wordt met een andere gitarist. Zeker als je een cover speelt. Maar goed

    Lekker gespeeld! Niet 100% getrouw aan t origineel. Jij speelt bijv op 1:15 alleen de dikste snaar op t hakje, terwijl zij daar 2 of zelfs 3 snaren aanslaan. Maar whatever. De sound is erg lekker (zo over de mobiele telefoon, maar dat laat 't geluid vaak goed horen) en bevat genoeg gain om lekker zwaar te zijn, en toch de akkoordjes lekker helder. Complimenten!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Brute metal, wrede band zeg!
    Super gedaan. Qua niveau nog geen Timo Somers maar dat hoeft ook niet, want die gozer is buitenaards goed. Zeker voor zijn leeftijd.
    Dank je, Arjan.
    Ik snap alleen ook je tweede punt niet echt... Jij had die bericht beter naar Timo moeten sturen, denk ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Kweenie zo goed waarom je meteen vergeleken wordt met een andere gitarist. Zeker als je een cover speelt. Maar goed

    Lekker gespeeld! Niet 100% getrouw aan t origineel. Jij speelt bijv op 1:15 alleen de dikste snaar op t hakje, terwijl zij daar 2 of zelfs 3 snaren aanslaan. Maar whatever. De sound is erg lekker (zo over de mobiele telefoon, maar dat laat 't geluid vaak goed horen) en bevat genoeg gain om lekker zwaar te zijn, en toch de akkoordjes lekker helder. Complimenten!
    Thanks, man. Dat is idd waarschijnlijk niet perfect. Ik heb ook mijn enige techniek en manier te spelen. Maar dit binnen 1,5 week geleerd, vind ik al een moeie uitdaging. Haha

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Ik ken het origineel niet maar dat doet ook helemaal niets af aan je geweldige techniek die je laat zien en dan vooral het gemak waarmee je dit speelt! De sound "an sich" ben ik niet helemaal kapot van. Met minder gain had het wat mij betreft beter geklonken. Erg interessante riffs by the way!! De vergelijking met Timo Somers vind ik hier niet op zijn plaats. Timo is een geweldige gitarist met een eigen geluid maar wat jij hier laat horen en zien is ook van grote klasse.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Ik ken het origineel niet maar dat doet ook helemaal niets af aan je geweldige techniek die je laat zien en dan vooral het gemak waarmee je dit speelt! De sound "an sich" ben ik niet helemaal kapot van. Met minder gain had het wat mij betreft beter geklonken. Erg interessante riffs by the way!! De vergelijking met Timo Somers vind ik hier niet op zijn plaats. Timo is een geweldige gitarist met een eigen geluid maar wat jij hier laat horen en zien is ook van grote klasse.
    Yeap, na een paar keer luisteren vind ik ook dat ik iets te veel gain had. Maar die gitaar houdt wel de zuiverheid/helderheid van alle noten.

  7. #7

    Standaard

    Is dit metal muziek van nu? Nummer vind ik niks maar je spel, sound en techniek is wat mij betreft helemaal goed! Echt veel beter dan Timo!! ***dikke knipoog naar jullie beiden modus aan ;-)***

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Is dit metal muziek van nu? Nummer vind ik niks maar je spel, sound en techniek is wat mij betreft helemaal goed! Echt veel beter dan Timo!! ***dikke knipoog naar jullie beiden modus aan ;-)***
    Er zijn 47485848373 stromingen in de hedendaagse metal, dit is min of meer één stijl ervan

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Er zijn 47485848373 stromingen in de hedendaagse metal, dit is min of meer één stijl ervan
    Gitaarpartijen vind ik wel tof maar die lelijke brulbeer als zanger kan ik niet naar luisteren. Maakt het een beetje kinderachtig ofzo

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Periphery brengt dan ook (soms? altijd?) instrumentale versies van hun album(s) uit

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top