Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik ben totaal geen fuzz kenner (dus sorry), maar is een boss fz-2 niks?
    Ik heb er een, die leent zich niet voor akkoordenwerk. Nu geldt dat in mindere mate ook voor andere fuzzen, maar de FZ-2 heeft daar duidelijk meer moeite mee. Verder is het een te gekke Fuzz.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 18 januari 2017 om 19:13

  2. #12

    Standaard

    De Octave Fuzz klinkt wel lekker, maar helaas geen mid control. De 69 klinkt wel erg goed moet ik zeggen, evenals de Suhr Rufus, waar ik nog nooit van had gehoord!

    Maar als ik die voodoo chile sound wil, moet ik dan een germanium fuzz hebben? En speelde jimi in een dirty of cleane amp?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    [offtopic modus on] Suhr heeft een hele goede reeks pedalen. De compressor van Suhr staat al lange tijd op mn board. De Suhr Riot is een klassieker en de Suhr tremolo (rabbit) klinkt errug goed [offtopic modus off]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Staar je niet blind op een mid control. Ik ken je frustratie wel, had ik ook met een Ibanez Soundtank Fuzz. De Fuzz probe (de facto ZVEX Fuzz Factory) prikt prima. Desnoods zet je een EQ na je fuzz.

    Hoe dan ook: de Big Muff staat bekend om zijn gebrek aan mids. Voor Frusciante geen probleem. Ten eerste speelde hij op oorlogsvolume, ten tweede had hij amper een mix om doorheen te prikken.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    MXR Classic 108 kopen*? Da's een Fuzz Face met meer alles, maar wel Fuzz Face.


    *) Van mij, natuurlijk

  6. #16

    Standaard

    Mmh.. dan heb ik liever een Fulltone 69'.. Dan heb ik in ieder geval die mid control optie en dat is dus blijkbaar ook gewoon een Fuzz Face achtige. Die Fulltone 69 lijkt me nu echt interessant zeg! Ik kan hem altijd nog boosten met mn TC spark booster om en wat meer overdriven fuzz te geven toch.

    Frusciantefan, daar heb ik ook wel eens aan gedacht ja. Maar in mijn band speelt nog een andere gitarist die het met zn humbuckers + marshall voor mij heel lastig maakt om fuzz te gebruiken.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Braml, als je kan solderen kijk dan eens bij musikding.de bij kits dan bij categorie fuzz en dan naar de 69. Das een fulltone kloon voor nog geen 3 tientjes.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Braml, als je kan solderen kijk dan eens bij musikding.de bij kits dan bij categorie fuzz en dan naar de 69. Das een fulltone kloon voor nog geen 3 tientjes.
    Toevallig heb ik een half jaar terug een soldeerset voor niks over kunnen nemen. Ik wou deze gebruiken om een ander setje pickups in mn Harley Benton Stratocaster DIY Kit te solderen. Puur om te kijken of ik het kon, tis toch goedkope troep. Conclusie: gitaar werkt nog, maar met zoveel hum/noise dat zelfs 10 big muffs achter elkaar op standje 10 er nog niet tegenaan kunnen. Ik ben dus bang dat ik voor geen meter kan solderen.
    Ik ken echter wel iemand die het wel erg goed kan, dus ik vind dit echt een supertoffe optie! Bedankt man!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Wel een aparte voeding ivm pnp transistors. Of een Icl7660s ofzo erin prakken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top