Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Hi Harald en Fusion,

    deze manier van praten ervaar ik als veel prettiger. No problem om kritiek te leveren natuurlijk want dat kan best constructief zijn. Al had ik daar, los van dat ik de video op het forum heb geplaatst, in eerste instantie niet direct om gevraagd. Op dit punt kan ik de tot nu toe geleverde tips wel waarderen.
    Harald je noemt een aantal interessante dingen. Bijvoorbeeld de toegevoegde waarde van een video daar kun je goed mee gaan knippen/plakken in een les-/video-ontwerpje. Daar heb ik wat aan. Tot de volgende video.

    Grt. Vincent

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Wederom niet bedoeld als zeiken om zeiken, maar deze toon die ik nu voer Is identiek aan de toon van mijn eerste post

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Nou wil ik toch voor Vincent opkomen. Ik vond de reacties ook een zeikerige/afkrakende/negatieve toon hebben. Ik weet niet meer precies wie zo gereageerd hebben, want ik ga dat niet nalezen, maar ik dacht toen nog: dat zal de laatste bijdrage van Vincent zijn. Nou ik vind het geweldig wat Vincent doet en zijn manier zal niet iedereen aanspreken. Beter kunnen is zelf een instructie filmpje uploaden.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Nee de toon was niet zeikerig bedoeld van mjjzelf en ik herken t ook niet. Vond de toon van niemand zeikerig eigenlijk. Hooguit die van John wat scherp (ondanks dat ie best wel gelijk had).

    En nee,. beter kunnen is niet zelf een filmpje uploaden. Geen tijd voor en geen zin in. Het commentaar van John, Harald en mijzelf lag op één lijn en is terecht commentaar. Gelukkig maar dat dat commentaar er Is, zou hou je elkaar scherp. Iedereen kan zomaar tegenwoordig les geven, maar ik krijg sterk de indruk dat Vincent daarvoor niet opgeleid is. Dat geeft niet per se, mag allemaal, maar als je dan dingen niet helemaal correct benoemt, of n compleet niet-standaard akkoord onderricht zonder context en zonder dat je het niet-standaard zijn aangeeft, dan Is zijn er gelukkig mensen die daar wat van zeggen. En gelukkig staat Vincent open voor het commentaar.

  5. #15

    Standaard

    Hallo,

    woldhek goed om te horen dat je er iets aan hebt gehad

    Haha Fusion sorry dat ik even lach om nog weer een opmerking, je bent lekker op dreef. Toevallig ben ik CvA en CvR gediplomeerd als uitvoerend gitarist en docent muziek. Maar dat zegt los van die twee velletjes papier niet zoveel over een video.

    Of het nou klopt wat je zegt of niet waar het om ging was dat ik jou niet ken, jij mij niet en op internet heb je slechts contextloze tekst. Ik snap je wel hoor, het is een gitaarforum van en voor gitaristen onderling. Maar als jij op straat of zelfs in de kroeg een wild vreemde tegenkomt die jou gaat vertellen wat hem niet bevalt aan jou (of je filmpje) dan sta je toch op zijn minst wel gek te kijken. Terug naar het forum: zoveel anders kwamen jouw zeer directe replies niet op mij over. Mijn posts waren gewoon voor gebruik bedoeld, ik had niet gevraagd om kritiek. Natuurlijk sta ik daar na een aangeknoopt gesprekje wel voor open als je de behoefte hebt iets over de inhoud te zeggen. Maar dan ben je al in gesprek met elkaar over iets. Dat is nu in dit geval achteraf soort van gebeurd dus het is goed zo. Je had ook al aangegeven dat het jouw bedoeling niet was om te schofferen
    Tot jouw of mijn volgende post.

    Grt. Vincent
    Laatst gewijzigd door VincentZaalberg; 16 januari 2017 om 22:10

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Oké ik zat ernaast met je diploma, kan. Ik had dat niet verwacht gezien hoe je dingen brengt. Volgens mijou kun je gewoon lekker de tips en suggesties die je van bijvoorbeeld mij en Harald meenemen (of niet uiteraard). Als je dan toch een 'moelijk' akkoord leert, of een 'moelijke' term als diatonisch.... geef dan gewoon even wat meer context en uitleg. En zorg dat je kretologie secuur is om zeikerds als mij voor te zijn

    Over je analogie met een foto, dat Is n beetje totaal wat anders haha. Op een forum weet je dat je commentaar krijgt. Sterker nog, discussie Is zeg maar zo'n beetje t hele doel van een forum. Als je alleen maar een linkje wilt slijten zijn daar andere manieren voor

    Overigens vind ik je spel lekkere momenten hebben. Zo toch wat positiefs.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top