Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 41
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Naar de verschillen in specs kijkend krijg ik al jeuk bij "the new american professional series" en "evolved", zoals op de website te lezen.
    Ik vind vooral de wijziging van medium-jumbo naar narrow-tall frets een mooie. Beide combinaties van zorgen altijd een beetje voor verwarring in mijn mijn hoofd... Dan denk ik, hoge groot is iets dat zich laat omschrijven als medium jumbo? Ik bedoel... stel nou dat je vrouw zegt dat je best een medium-jumbo lul hebt... Is dat dan een compliment of bedoelt ze dan dat ie wel wat groter had gemogen? Of heb je dan liever dat ze 'm omschrijft als narrow-tall? Ik ben er nog niet helemaal uit.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    stel nou dat je vrouw zegt dat je best een medium-jumbo lul hebt... Is dat dan een compliment of bedoelt ze dan dat ie wel wat groter had gemogen? Of heb je dan liever dat ze 'm omschrijft als narrow-tall? Ik ben er nog niet helemaal uit.
    Een goede lul behoeft geen omschrijving!
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    En de vagine van de vrouw past zich altijd aan het formaat van het lid aan, volgens Goedele😉
    Dus formaat maakt geen hol uit.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Na alle besproken vleeswaren, maar weer even een plaatje:
    kleur is wel mijn smaak, maar ook daarover verschillen de meningen




  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    De man maakt de lul zeg ik altijd maar en ik heb meerdere malen van exen te horen gekregen dat ik een hele grote ben. Die laatste 3 letters doe ik dan niet meer moeilijk over. Edit: excuses en terug naar het plaatje :P

  6. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Na alle besproken vleeswaren, maar weer even een plaatje:
    kleur is wel mijn smaak, maar ook daarover verschillen de meningen



    Persoonlijk vind ik de kleur wel fijn. Ik snap alleen geen barst ervan waarom er dan een zebra in moet.
    Ik snap wel dat ik niet meetel in dit vernieuwingsoffensief (6 lettergrepen*) want ik ben al goed bediend met een strat met een drie standen schakelaar en een mooie the wind cries Mary geluid.

    Aangezien 80% lijkt te gaan om uiterlijk beperk ik me daar ook maar even toe.
    Als je nou toch een humbuckel er in wilt hebben, waarom dan niet dubbel wit? Stel de vraag alleen omdat ik het niet begrijp. En niet omdat ik het antwoord denk te hebben.
    Vriendelijke groet, Gus


    *woorden met 6 lettergrepen, vormen een sleutelrol in de door Drs. P. Zo geliefde versvorm Ollekebolleke.
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 13 januari 2017 om 21:55

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik de kleur wel fijn. Ik snap alleen geen barst ervan waarom er dan een zebra in moet.
    Ik snap wel dat ik niet meetel in dit vernieuwingsoffensief (6 lettergrepen*) want ik ben al goed bediend met een strat met een drie standen schakelaar en een mooie the wind cries Mary geluid.

    Aangezien 80% lijkt te gaan om uiterlijk beperk ik me daar ook maar even toe.
    Als je nou toch een humbuckel er in wilt hebben, waarom dan niet dubbel wit? Stel de vraag alleen omdat ik het niet begrijp. En niet omdat ik het antwoord denk te hebben.
    Vriendelijke groet, Gus


    *woorden met 6 lettergrepen, vormen een sleutelrol in de door Drs. P. Zo geliefde versvorm Ollekebolleke.
    Ik ga een eindje met je mee Gus. Destijds heb ik de HSS-set in mijn MXG strat vervangen en gekozen voor triple white. Maar ja, smaken...
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Gus, helemaal eens. Ik ben nooit een fan van zebra's, maar in Fenders al helemaal niet. Blehhhh.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard Fender American Professional

    Idd. Ethisch niet verantwoord, die keuze van een zebra hier.
    Op een LP vind ik het dan weer wel staan.
    Ik zou hier sowieso eerder een singel coil size HB zetten. Vind de full sizers niet mooi op een strat.
    De kleuren sonic grey en antique olive staan mooi op de foto, maar in realiteit vind ik de witte persoonlijk de knapste uitvoering.
    Kris

  10. #40

    Standaard

    Ik heb een paar jaar geleden een American Standard gespeel (2008 denk ik, nog voordat de Fat '50s erin zaten) en die klonk best goed. Was ook redelijk betaalbaar en in leuke kleurtjes verkrijgbaar. De American Professional is er alleen maar in herfstkleuren en qua prijs in mijn ogen te dicht bij een Elite (of maatwerk made in NL). Narrow Tall klinkt als Dunlop 6105, die vind ik persoonlijk aan de hoge kant.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top