Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    Standaard HNGD Fender Aerodyne Strat

    Ik had nog een Les Paul Studio die ik amper gebruikte omdat de nek te dik was voor mij. Toen ik deze zag voorbij komen een ruil voorgesteld en zo geschiedde.

    Een beetje een speciale Strat maar dat trok er mij net in aan. De actie ligt iets hoger dan op mij main axe (Les Paul Classic) maar ik wil nog even afwachten om te beslissen of het nodig is deze lager te laten brengen.

    Maar in ieder geval, lijkt me een zeer degelijk gebouwde gitaar te zijn en ze klinkt zoals je dat van een Strat mag verwachten denk ik. Allezins een mooie aanvulling op de Les Pauls die ik heb.

    Alleen, ja stom, de tremolo arm vergeten bij de vorige eigenaar. En die woont letterlijk aan de andere kant van het land. De moeite dus niet voor speciaal terug te rijden. Iemand een idee welk type arm ik hiervoor nodig heb. Dan bestel ik er eentje.





  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    13 november 2015
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    65

    Standaard

    Proficiat! Mooie gitaar!

    Kan je de tremoloarm niet laten opsturen? Kost 5 euro ofzo. Het geld overschrijven naar de verkoper, en hopen op z'n goodwill...

  3. #3

    Standaard

    Goeie suggestie Al contact genomen en de vorige eigenaar lijkt inderdaad bereid te zijn die op te sturen.

  4. #4

    Standaard

    Schitterend! Is weer eens wat anders dan een standaard strat.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Nooit eerder gezien zo'n Aerodyne. Pookje kan gewoon in bubbeltjesenvelop als brievenbuspost, dus < 5 euro.
    Maar ms gewoon 5 euro overmaken voor de moeite.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht
    Goeie suggestie Al contact genomen en de vorige eigenaar lijkt inderdaad bereid te zijn die op te sturen.
    Leuke gitaar!

    En 'lijkt bereid'? Man, lijkt me toch niet meer dan vanzelfsprekend dat hij dat ding nog even opstuurt (met vergoeding van evt verzendkosten idd).

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Nooit eerder gezien zo'n Aerodyne.
    Het zijn Japanners, maar ook wel regelmatig te vinden in Nederlandse en Belgische winkels.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Heel mooi! Heeft ie nu ook een ebben toets?
    Nu je een strat hebt moet je er wel bij stil staan dat je straks van al je les Pauls af wilt.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Prachtig!!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Heel mooi! Heeft ie nu ook een ebben toets?
    Nu je een strat hebt moet je er wel bij stil staan dat je straks van al je les Pauls af wilt.
    Nee, het is rosewood, maar het lijkt me wel op één of andere manier behandeld om donkerder te zijn.

    Nah, de Les Paul was mijn eerste liefde en je weet wat ze daarvan zeggen he

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top