Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 86 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 852

Discussie: Ibanez club

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard

    Jaja hier is dan, als concurrent voor de fender club. Vertel hier over je ervaringen met ibanez, je aanpassingen op je gitaar, watvoor muziek speel je ermee? op welke versterker speel je ermee? heb je nog plaatjes online? Alles over ibanez! :grin: :grin:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2001
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    533

    Standaard

    nou hier wil ik ook wel lid worden hoor, ben namelijk ook zowel Fender- als Ibanezfan :grin:


  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Ik heb zelf op het moment een Ibanez RG-7 met vaste brug. Ik had vroeger een Ibanez RG-550 erbij en ik heb ook nog een tijdje een RG-270 gehad, maar die was niet van mij.

    Die Ibanez RG-270 was een donkerrooie met een Floyd Rose, maar hij had niet een ontzettend lekker geluid, dus ik heb 'm teruggegeven aan de rechtmatige eigenaar (ik mocht 'm een tijdje te leen om te zien of ik 'm wou kopen).

    Daarna heb ik (in navolging van KoRn en Fear Factory) een Ibanez RG-7 gekocht. Dat is echt een superlekkere gitaar, er moet iets aan gebeuren (de brug is niet helemaal lekker meer), maar daarna speelt ie weer als een tierelier.

    Ik heb ook nog een RG-550 gehad (in lichtgevend geel), maar die heb ik verkocht omdat ik er niet helemaal tevreden mee was (Floyd-Rose, afgesleten nek, uiterlijk) en daar heb ik een Marshall VS-100 voor gekocht.

    Ik weet nog niet wat m'n volgende gitaar gaat worden, maar als het een Ibanez wordt, wordt het de RG-2020 met piëzo pickups, en dit keer laat ik de Floyd Rose vasttimmeren.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    TSja k ben zelf helemaal weg van Ibanez. Ik heb nu nog een grx40, maar deze gaat snel vervangen worden door een Js, RG of S-serie.

    Ik moet zelf zeggen dat die S-serie maar ook de JS serie er gewoon zo ongeloofelijk lekker uitziet.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Ohja en btw, ik speel er voornamelijk (hard)rock en metal mee. En ik speel over een Marshall VS 232 combo en daartussen ligt nog een MT2,maar die gaat binnenkort vervangen worden door een gt3 waarschijnlijk

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.484

    Standaard


    Op 2002-01-24 00:35, schreef Ditmar:
    Ik heb zelf op het moment een Ibanez RG-7 met vaste brug. Ik had vroeger een Ibanez RG-550 erbij en ik heb ook nog een tijdje een RG-270 gehad, maar die was niet van mij.

    Die Ibanez RG-270 was een donkerrooie met een Floyd Rose, maar hij had niet een ontzettend lekker geluid, dus ik heb 'm teruggegeven aan de rechtmatige eigenaar (ik mocht 'm een tijdje te leen om te zien of ik 'm wou kopen).

    Daarna heb ik (in navolging van KoRn en Fear Factory) een Ibanez RG-7 gekocht. Dat is echt een superlekkere gitaar, er moet iets aan gebeuren (de brug is niet helemaal lekker meer), maar daarna speelt ie weer als een tierelier.

    Ik heb ook nog een RG-550 gehad (in lichtgevend geel), maar die heb ik verkocht omdat ik er niet helemaal tevreden mee was (Floyd-Rose, afgesleten nek, uiterlijk) en daar heb ik een Marshall VS-100 voor gekocht.

    Ik weet nog niet wat m'n volgende gitaar gaat worden, maar als het een Ibanez wordt, wordt het de RG-2020 met piëzo pickups, en dit keer laat ik de Floyd Rose vasttimmeren.
    Aha een rg-7 is idd een vette gitaar. Enne die rg-270 heeft wel een mooie kleur alleen die elementen zuigen zwaar(voor dat geld vooral)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 december 2001
    Locatie
    Oegstgeest
    Berichten
    1.138

    Standaard

    nouwe, ik heb een EX350, een japanner, op de kop getikt (2e hands) voor 800 gulden. Ben er erg tevreden over

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2001
    Locatie
    rijen
    Berichten
    95

    Standaard

    ik ben pas overgestapt op electrisch

    en heb nu een ibanez grx70
    vond hem fijn spelen en voor de prijs liet ik hem niet liggen
    btw moet ik contributie betalen voor de ibanez lcub en wanneer hebben wwe een meeting
    en waar blijft dat clublad en het kerstpresentje

  9. #9
    Junior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2002
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    26

    Standaard

    Hey ibanisten tsja ik bezit een Ibanez Rgr 565, verder geen veranderingen op gitaar aangebracht. een lekker scheurplankje.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2001
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    533

    Standaard

    Ibanez JS100 rulez.....voor degenen die dat nog niet wisten :smile:

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top