Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Boss DS1 Keeley mod probleem

    Hallo allemaal, dit is mijn eerste post hier, ik lees al een tijdje mee, nu ik in de problemen zit besloten een topic te openen.

    Ik heb de keeley mod gedaan op een DS1, echter is het niet helemaal gegaan zoals die zou moeten gaan,
    Als die uit staat hoor je gewoon clean gitaar geluid.

    Dit zijn de instructies die ik heb opgevolgd http://www.instructables.com/id/How-...eye-/?ALLSTEPS

    Ik heb de All seeying eye mod gedaan, tijdens het spelen zou er een nieuw geinstalleerd ledje moeten gaan knipperen dat doet die dus niet, echter wel als je sommige soldeerpunten aantikt, ik heb nog geen multimeter dus ik heb hem niet kunnen doormeten.

    Ik kwam er al snel achter dat ik niet zon soldeerheld ben, ben dus bang dat ik de pcb heb oververhit, heb wel wat foto's gemaakt mocht iemand daar wat bijzonders op zien.




    Alvast bedankt voor de moeite.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Tja Rick, lastig verhaal zo, want je kunt dus eigenlijk niets 'meten' en dus ook niet checken of je (de)soldeer
    skills afdoende waren voor dit avontuur...

    Zeker is dat de clipping stage (D4 en D5) niet (meer) werkt, daarom doet het ledje ook niets.

    Ik zou dit gedeelte, dus waar je D5 hebt vervangen voor een led, nog is erg goed nakijken....

    Het helpt ook als je bij een post in de werkbank even het betreffende schema plakt.

    Succes, en welkom op GN trouwens!

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de reactie, ik heb hem gefixt! Ik heb op de plekken waar ik vermoedde dat ik de pcb overvehit heb een draadje overheen gesoldeerd en dit werkte.

    Op dit topic mag een slotje.

  4. #4

    Standaard

    Als je het leuk vindt om dit soort dingen te blijven doen, doe jezelf dan een plezier en koop een (goedkoop) soldeerstation. Persoonlijk gebruik ik al 10 jaar deze http://www.eleshop.nl/aoyue-936-sold...tion-p-61.html
    Ook een tinzuigertje erbij van een paar euro. Is de 40 euro totaal dubbel en dwars waard. Temp ergens halverwege, eventueel heel klein beetje tin toevoegen en dan wegzuigen. Blijven je spoortjes en eilandjes gewoon in tact en steek je die andere componenten er zo in! Succes

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top