Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard Gezocht! Fender Stratocaster...

    Hallo Forumleden,

    Heeft iemand van jullie bij enige toeval een Fender classic player 60's of een roadworn te koop staan? Bij voorkeur met Rosewood toets en in de kleur sonic blue of olympic white.
    Marktplaats etc. heeft momenteel niks te bieden.

    Groet,

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.208

    Standaard

    Ze komen daar regelmatig voorbij. 't Is een kwestie van geduld dus...

  3. #3

    Standaard

    Of een gevraagd advertentie plaatsen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shredder Mike Bekijk bericht
    Of een gevraagd advertentie plaatsen.
    Daar heb ik op MP slechte ervaringen mee... Ik heb toen 2x een oplichter gehad. In een vrowg stadium wel "ontmaskerd" maar ik doe het niet meer. Een "te koop gevraagd" plaatsen op gitaarnet heb ik weer goede ervaringen mee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Heb wel een z.g.a.n. Classic Player 50 in sunburst in de aanbieding. Gaat weg ivm. overcompleet en zeker niet ivm niet bevallen


  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.363

    Standaard

    Geloof dat ik een 60's CP sunburst ook nog wel kan opdoeken voor je, maar geen SB of OW.

  7. #7

    Standaard

    De CP '60s is er niet in Olympic White, behalve misschien als factory special run (FSR). Ik denk dat de topic starter met deze kleur op de road worn doelt. Houd er rekening mee dat de CP '60s en Roadworn '60s nogal verschillen qua specificaties. Met name 12" toets met medium jumbos vs 7.25" met vintage frets, dat is een duidelijk verschil.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2011
    Locatie
    Zuid-Noordholland
    Berichten
    236

    Standaard

    Ik heb een Olympic White Classic Series 70s Strat waar ik laatste tijd veel te weinig op speel... Aangezien ik op zoek ben naar een backup gitaar met humbuckers wil ik deze wel verkopen:



    Zie hier het HNGD-topic dat ik er ooit over gespost heb. Stuur bij interesse gerust een berichtje!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Daar heb ik op MP slechte ervaringen mee... Ik heb toen 2x een oplichter gehad. In een vrowg stadium wel "ontmaskerd" maar ik doe het niet meer. Een "te koop gevraagd" plaatsen op gitaarnet heb ik weer goede ervaringen mee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Helaas lopen er ook dat soort mensen op MP. Succes verder met je zoektocht.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orangerocker Bekijk bericht
    Ik heb een Olympic White Classic Series 70s Strat waar ik laatste tijd veel te weinig op speel... Aangezien ik op zoek ben naar een backup gitaar met humbuckers wil ik deze wel verkopen:



    Zie hier het HNGD-topic dat ik er ooit over gespost heb. Stuur bij interesse gerust een berichtje!
    Als ik nog een strat zou willen hebben dan was deze een hele grote kanshebber! Ik heb nou eenmaal een zwak voor big headstocks!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top