Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 79 van 79
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Maatwerk is wettelijk gezien uitgezonderd van n hoop rechten/plichten. Terugname of restitutie door de maker is bijvoorbeeld niet verplicht bij maatwerk. De vraag is dan wel 'wat valt onder maatwerk' maar dat is bij gitaren, zeker op order , sneller het geval dan jou als consument lief is.

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Kan zijn, en is op zich ook logisch (anders kan elke zzp bouwvakker wel inpakken, maar stel dat Pas00741 zijn verhaal klopt, dan geloof ik nooit dat de bouwer in dit geval daar zomaar mee weg zou komen en volledig in zijn recht staat. Zou mooie boel worden ook. Ik vraag jou om een matzwarte gitaar, ik krijg hoogglans roze, en dat moet dan gewoon ok zijn.
    Persoonlijk vind ik wel, dat als er inderdaad een dubbelaccount is aangemaakt om nog eens wat te posten, het verhaal niet heel veel kracht bijzet, zacht gezegd.
    Iemand die SKG goed kent (zijn er zat hier, blijkbaar) dit toevallig al bij SKG aangekaart? Ben wel benieuwd, alhoewel het misschien juist professioneel is als zij zich niet tot een welles-nietes laten verleiden..
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 17 augustus 2017 om 09:38

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ja, een wettelijke termijn zal wat anders liggen met in opdracht en maatwerk. Maar wanneer niet geleverd wat overeengekomen is de leverancier in gebreke en wordt dat het punt van geschil. Je kan DD erbij halen voor een 2nd opinion maar een kind snapt dat je de leverancier buitenspel zet als je dingen gaat veranderen en de garantie vervalt.

    Op zich heb ik geen problemen met slechte kritieken bij slechte service mits fair.

    Dat ligt wat gevoeliger wanneer het een klein opstartend bedrijfje als SKG betreft dan een moloch als Fender, dat is 1. Wanneer iemand een account aanmaakt om de vuile was van een prive geschil op tafel te leggen heb je zeker niet gelijk mijn sympathie. Bovendien horen we maar 1 kant van het verhaal en om iets te vinden moet ik OF je heel goed kennen OF 2 kanten van het verhaal horen.
    Zo'n rare truck met een dubbelaccount om hier de boel om de tuin te leiden helpt daar zeker niet bij.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 17 augustus 2017 om 11:59
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #74

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Dick Dijkman

    gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

  6. #76
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Slechte reclame is ook reclame; ik ben nu eigenlijk toch best benieuwd naar deze gitaren.

  7. #77
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Haha, ik heb ze ook opgezocht, ik zou daar anders nooit geweest zijn.
    Niet om die gitaren te checken maar om een indruk te krijgen van die toko. Allesbehalve shabby en sjoemelig.
    Ik merk ook, slechte reviews zeggen mij niet zoveel, ik maak dat zelf wel uit.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #78
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Het is een toko die hard aan de weg timmert en (bewust) een hele specifieke doelgroep aanspreekt. Uiteraard ook logisch/slim aangezien de zanger/gitarist van God Dethroned erachter zit. Heb nog nooit op één van deze gitaren mogen spelen, maar zal dat zeker doen als ik de kans krijg.
    Gezocht: Ibanez DE7

  9. #79
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Leuk geprobeerd Hammond, maar toch echt een dubbelaccount.
    Ouch........
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top