Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 79
  1. #11

    Standaard

    Ik ben wel een beetje van de afwijkende gitaren
    En de gitaar had me inderdaad niet dichterbij een nieuwe Ibanez gebracht.
    Heb overigens ook besloten het niet te doen.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    't is wat DaVinci zegt......dus tenzij zo'n SKG helemaal jouw droomgitaar is en het 'dus' niet zou hoeven uitmaken of je 'm ooit weer zonder al te veel verlies kunt slijten omdat je 'm in principe toch niet meer zou wegdoen.... enzovoorts.. Maar dat is dus naar ik vermoed niet het geval.... Overigens waarom zou zo'n SKG niet een beetje meer veelzijdig' kunnen zijn? tegen dat misverstand loop ik ook regelmatig op wanneer ik een met FloydRose getooide Flying V of een Star uit de koffer trek.... "oh .... jij speelt metal....' terwijl ik ook gewoon popsongs en bluesjes eruit krijg.... Vooroordelen alom dus tussen de oren.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendriks Bekijk bericht
    ik verheug mij op onze jaarlijkse hug gus.
    ...............
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    ...............
    Can't wait.....
    Echt waar.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #15

    Standaard

    Nooit kopen, alle hardware bestaat uit goedkope chinese imitatie zooi! ook al heb je op je orderbon originele hardware zoals FloydRose tremmelo opgegeven, en goede merk tuners, dan flikkeren ze er gewoon universele chinese zooi op! Vooral de gitaren die bij hun voorzien zijn van tremmelo"s zijn niet op stemming te krijgen, echt waardeloos! en dat durven ze dan te verkopen als Elite!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Heu? Kwam even in de war met SGR (van Schecter), check het logo op de headstock:


  7. #17
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas00741 Bekijk bericht
    Nooit kopen, alle hardware bestaat uit goedkope chinese imitatie zooi! ook al heb je op je orderbon originele hardware zoals FloydRose tremmelo opgegeven, en goede merk tuners, dan flikkeren ze er gewoon universele chinese zooi op! Vooral de gitaren die bij hun voorzien zijn van tremmelo"s zijn niet op stemming te krijgen, echt waardeloos! en dat durven ze dan te verkopen als Elite!
    Vertel. Blijkbaar heb je ervaring met het merk.

    Ooit een gitaar van gekocht en viel je tegen? Gezien de prijzen verwacht ik namelijk niet dat het 100% in NL wordt gemaakt.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Vertel. Blijkbaar heb je ervaring met het merk.

    Ooit een gitaar van gekocht en viel je tegen? Gezien de prijzen verwacht ik namelijk niet dat het 100% in NL wordt gemaakt.
    Inderdaad ik heb een behoorlijke slechte ervaring met SKG, ik heb €1800,00 betaald voor een nighthawk Elite model, bij de order duidelijk aangegeven dat ik originele onderdelen wilde op de gitaar dus originel FloydRose
    Merk tuners enz... De offerte bedroeg dus €1800,00 waarvan de helft op voorhand moet worden voldaan. Maar helaas bij aflevering zat er universele Chinese zooi op!

  9. #19

    Standaard

    een tip mijnerzijds, sta je voor de keus tussen een Schecter en een SKG guitar, koop dan een Schecter of een ander merk gitaar!

  10. #20
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Maar los van de hardware; wat was verder de kwaliteit/afwerking/bespeelbaarheid van de gitaar?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top