Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 79
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Hoe dan ook, of TS wel of geen recht van spreken heeft, zolang SKG niet haar kant van het verhaal hier neerzet, blijft het een eenzijdig verhaal.

    Hoe dan ook ..., Pas00471 is niet de TS, hij heeft zijn verhaal hier pas geplaatst nadat de TS specifiek om ervaring(en) met deze aspirant entrepreneurs vroeg ..., en die waren in zijn geval dus niet al te best ...

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Hoe dan ook ..., Pas00471 is niet de TS, hij heeft zijn verhaal hier pas geplaatst nadat de TS specifiek om ervaring(en) met deze aspirant entrepreneurs vroeg ..., en die waren in zijn geval dus niet al te best ...
    Hoe dan ook....mis ik nog steeds een respons van SKG.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.980

    Standaard

    Ik denk dat ze al hard aan het werk zijn om hun kant van het verhaal eerst goed te formuleren en het dan hier te posten.

    Remork sluiten.

  4. #54

    Standaard

    Wel goed dat Pas00471 zijn ervaringen hier gedeeld heeft, ik lees uit zijn reacties dat hij de leverancier wel de kansen heeft gegeven, maar dat het product zelfs met de originele hardware niet in verhouding staat met de prijs.
    Reacties van hem of van SKG zullen altijd subjectief zijn...de reactie van DD lijkt mee een objectieve partij.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 februari 2011
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    1.822

    Standaard

    En daarom zou ik nooit een gitaar laten bouwen. Het eindproduct kan altijd iets anders zijn dan je er van verwacht en dan zit je met de gebakken peren.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    En daarom zou ik nooit een gitaar laten bouwen. Het eindproduct kan altijd iets anders zijn dan je er van verwacht en dan zit je met de gebakken peren.
    Mijn ervaring is eigenlijk altijd het omgekeerde geweest. Mits goed ingelezen heeft mijn voorkeur eigenlijk altijd laten bouwen, of prefab. Meer inspraak en vaak beter materiaal.

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    En daarom zou ik nooit een gitaar laten bouwen. Het eindproduct kan altijd iets anders zijn dan je er van verwacht en dan zit je met de gebakken peren.
    Een gitaar laten bouwen is altijd een kwestie van goede communicatie in mijn ervaring. Ik kan me moeilijk voorstellen dat een bouwer instemt met een type/merk hardware en er dan toch maar iets anders opzet, zonder enig overleg. Als hij dat toch doet terwijl duidelijk het eerste was afgesproken (ik veronderstel dat er een specs lijst per email aan vooraf is gegaan), gaat ie zwaar in de fout natuurlijk.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    My 2 cents: ik zou nooit een gitaar voor een dergelijk bedrag laten bouwen waarbij er nauwelijks een sprekende userbase is (geen imponerende endorsements either), geen naam nog gecreeerd etc. Mijn allereerste indruk (ook zonder dit topic gelezen te hebben) was: rommel uit een non-disclosed rommelfabriek die het vooral moet hebben van de naam van t bandje van de oprichter en dat metalheads over de streep wil trekken met hun vorm. Vooral een extra inkomen voor de oprichters.

    Voegt verder niets toe aan t topic. I know.

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    My 2 cents: ik zou nooit een gitaar voor een dergelijk bedrag laten bouwen waarbij er nauwelijks een sprekende userbase is (geen imponerende endorsements either), geen naam nog gecreeerd etc.
    Als iedereen zo zou denken zou er nooit een merk van de grond kunnen komen.
    Da's ook zonde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Mijn allereerste indruk (ook zonder dit topic gelezen te hebben) was: rommel uit een non-disclosed rommelfabriek die het vooral moet hebben van de naam van t bandje van de oprichter en dat metalheads over de streep wil trekken met hun vorm. Vooral een extra inkomen voor de oprichters.
    Ik had bij die gitaren ook niet echt het wauw-gevoel, zo via de website. En dat ligt niet aan het metal-imago denk ik, want bijvoorbeeld de gitaren van Mayones, of van iemand als Neal Moser vind ik best wel te gek.
    Maar blijft lastig vanaf een website.

  10. #60

    Standaard

    tot nu toe hebben ze niets laten horen! Voor mij duidelijk genoeg dat ik nooit bij die Gasten een gitaar zou aanschaffen. Toch heel goed dat dit soort ervaringen gedeeld worden, een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top