Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 79
  1. #1

    Standaard SKG (Serpent King Guitars) gitaren

    Iemand bekend met de gitaren van SKG?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Is van de zanger van God Dethroned. Heb verder geen ervaringen met de gitaren. Zou er zelf geen willen, de modellen spreken mij niet echt aan.

  3. #3

    Standaard

    Stom toevallig keek ik eergisteren uit pure nieuwsgierigheid op de site van SKG.
    Ik ben een beetje geïntrigeerd door de long scale/lep Paul model combi die zij doen.

    En ik was benieuwd naar de prijzen van de standard en elite versies.
    En naar de vraag met welke pups die leverbaar zijn, want ik persoonlijk heb het niet helemaal met humbuckers in de regel. En al helemaal geen actieve op gitaar.

    De elite serie wordt leverbaarbaar rond augustus 2016, waarbij het aan SKG voorbij lijkt te zijn gegaan dat dat tijdstip al achter ons ligt.
    En een knop voor bestellen zonder ook maar de geringste indicatie van product/prijs vind ik helemaal 1958. Wel vintage, maar niet vintage van de leuke soort.

    Als je niet al te veel haast hebt is het misschien een idee even te wachten tot de Noorder Gitaar Dag 2017 waar standaard een paar heel erg leuke merken en bouwers staan die gitaren in deze rage verkopen. Ikzelf ben niet van de lijken, skeletten brigade, maar er wordt zowel in de muziek als in de verplichte soort gitaren bijzonder vakwerk geleverd hier en daar.

    Ik heb geen echte ervaring met SKG, maar iemand die zo weinig serieus met zijn producten en zijn site omgaat zakt bij mij gelijk in de rating...
    maar misschien kijk jij hier wel heel anders tegenaan.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    SKG staan ook dit jaar op de Noorder Gitaar Dag , hoge kwaliteit en ook nog eens aardige gasten.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    SKG staan ook dit jaar op de Noorder Gitaar Dag , hoge kwaliteit en ook nog eens aardige gasten.
    Niet gek hè, voor iemand van mijn leeftijd?
    Twee vliegen in één klap:
    - aandacht voor SKG, inderdaad vakmanschap tot en met
    - als je zegt naar welk model je voorkeur uitgaat kun je m proberen, gok ik maar
    - aandacht voor NGD, nog meer vakmanschap en nog meer favorietste personen in en rond het Bestuur


    Ik ben heel erg onder de indruk van de gitaren, maar vind dat de site daarbij maar povertjes afsteekt.
    Aan het adres van SKG dus: aan het werk jongmensch. En tot in maart!

    Hendriksje, je bent een heel fijne gozert.
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 5 januari 2017 om 11:34 Reden: zinnetje weggevallen

  6. #6
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Inderdaad toko van de zanger/gitarist van God Dethroned. Erg populaire gitaren bij death metal gitaristen. Niet helemaal mijn ding. Net wat te puntig etc. Vraag me nog steeds af of ze zelf alles maken of halffabricaten uit Azië halen en in NL in elkaar zetten.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Ik verheug mij op onze jaarlijkse hug Gus.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Ik verheug mij op onze jaarlijkse hug Gus.
    Zekers!!! Ik ook.
    Een keer per jaar is een mooi gemiddelde.

    Ik doe een naam sticker op. Suggestie ook voor andere GN'ers? GN'ers die in cognito willen, kunnen volstaan met een zonnebril.
    Vriendelijke groet, Gus

  9. #9

    Standaard

    Bedankt voor de info allemaal, de reden dat ik het vroeg is de volgende:
    Ik kwam op MP een hele mooie Ibanez S Prestige tegen.
    Daar heb ik nu het geld niet voor dus heb ik zelf mijn Ibanez RG Premium te koop gezet.
    En toen kwam er iemand met een ruilvoorstel. Ibanez RG tegen een SKG Pulsar (waar dus erg weinig over is te vinden).

    Misschien maar eens kijken of ik hem kan proberen. Vind een beetje metal wel ok maar wil liever een gitaar die wat veelzijdiger is.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChrisWMan Bekijk bericht
    Bedankt voor de info allemaal, de reden dat ik het vroeg is de volgende:
    Ik kwam op MP een hele mooie Ibanez S Prestige tegen.
    Daar heb ik nu het geld niet voor dus heb ik zelf mijn Ibanez RG Premium te koop gezet.
    En toen kwam er iemand met een ruilvoorstel. Ibanez RG tegen een SKG Pulsar (waar dus erg weinig over is te vinden).

    Misschien maar eens kijken of ik hem kan proberen. Vind een beetje metal wel ok maar wil liever een gitaar die wat veelzijdiger is.
    Huh... hoe brengt zo'n ruil je dichter bij een Ibanez S Prestige?

    Een Ibanez RG is volgens mij best een courante gitaar. Die zou ik nooit tegen iets wat exotischers ruilen waar je eigenlijk helemaal geen interesse in had. Mocht je er ooit vanaf willen heb je een probleem en kan je MP gaan afspeuren aar mogelijke slachtoffers die het met iets couranters willen ruilen zodat je een verkoopbare gitaar hebt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top