Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 maart 2003
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    344

    Standaard Beginnersgitaar Fazley of Harley Benton

    Hoi allemaal. Ik ben het jaar (helaas) begonnen met een gasaanval. Ineens heb ik weer veel zin in een akoestische gitaar en baal dat ik mijn Motion Western ooit heb weggeven. Na ja, shit happens. Omdat ik ook weer niet zo heel veel speel en het budget vrijwel nihil, zoek ik het in de allergoedkoopste dreadnoughts. Dus de Fazley van Bax en de HB van Thomann. Wie heeft er ervaring mee? Is het echt niks of voor een herintredende akoestische gitarist goed genoeg. Tweedehands zou ook goed zijn hoor, maar heb ik nog niet echt kunnen vinden. Bij voorbaat dank.
    Voorlopig weer even uit gehandeld.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ar250artist Bekijk bericht
    Hoi allemaal. Ik ben het jaar (helaas) begonnen met een gasaanval.
    Hee, dat had ik ook! (linzensoep van de Aldi)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Kijk eens bij Thomann naar Recording King. Die hebben iets van 5 modellen tussen 120 en 200 euro met een massief bovenblad en echt een prima sound. Zowel in D-model als O, OO en OOO model te krijgen. Check them out!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    Kijk ook eens tweedehands; ik heb recent voor m'n studerende kids twee (!) dreadnoughts gekocht. Waaronder een jaren 80 Aria, gelamineerd blad, voor 3,5 tientjes! Licht gebouwd en een fijne, responsieve gitaar.
    Staar je niet blind op gelamineerd of massief bovenblad. Die Aria klinkt minstens zo goed als een oude Cort Earth 100 met massief blad die hier in huis rondzwerft.
    Laatst gewijzigd door fastfolkert; 3 januari 2017 om 00:53
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

  5. #5

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 maart 2003
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    344

    Standaard

    De GAS heeft het gisteren gewonnen bij een bezoekje aan een lokale muziekzaak. Er was zowaar keuze in mijn prijsklasse en heb een Grimshaw by Richwood gsd60 meegenomen. Nette prijs en netjes afgesteld uit de doos. Speelde prettig en klonk aangenaam. Beter dan de duurdere Phoenix. Alleen een paar fretrandjes zijn wat scherp maar daar van afgezien is het een goed afgewerkte gitaar. Gelukkig hinderde dat niet bij het spelen en haal mijn vingers er ook niet aan open. Happy dus en uiteraard dank voor de input.
    Voorlopig weer even uit gehandeld.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Succes met herintreden...... Mocht het niet lukken ,of de lol er niet zijn ,kun je hem altijd nog in de tuin zetten met een plant er in.....
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 maart 2003
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eko Bekijk bericht
    Succes met herintreden...... Mocht het niet lukken ,of de lol er niet zijn ,kun je hem altijd nog in de tuin zetten met een plant er in.....
    Komt goed hoor, ik speelde altijd nog wel elektrisch.
    Voorlopig weer even uit gehandeld.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top