Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 42
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcane Bekijk bericht
    Exact weet ik het niet, maar in ieder geval wel meerdere uren. Ik gok een uur of 8 op normale batterijen. Ik gebruik altijd oplaadbare batterijen, die gaan iets minder lang mee. Ik gebruik wel eneloop batterijen, die lopen niet zo snel leeg, ook als je ze niet gebruikt, daar hebben normale oplaadbare batterijen wel last van.
    Cheers, meerdere uren valt me niet tegen! (en die enerloop heb ik ook ja, over niet tegenvallen gesproken ).

    8 van die dingen is wel een aardig pakket, maar toch... goede optie voor sommige momenten

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BorisA Bekijk bericht
    Ik heb een paar jaar terug Ryan Roxie een Gibson "clinic" weten geven bij Keymusic. Uitgang van de THR10 (dus die vd koptelefoon) rechtstreeks in een PA. Klonk helemaal niet verkeerd!
    Lijkt me handiger dan met een micro prullen, vooral omdat de output van de speakers al bij al beperkt blijft.
    Maar er moet dus misschien wel wat bijgeregeld worden kwa toonregeling op de PA.
    In dat geval kan ik dus een Jack xlr naar de x32 tafel sturen zodat ik m'n geluid via m'n in ear systeem hoor?
    Zou mooie oplossing zijn en stil.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.206

    Standaard

    Klinkt goed die demo.
    Wel jammer dat de 100watt versie dan weer niet over de opslagmogelijkheden beschikt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Update van de TS, nog niks gekocht eigenlijk. THR5 is genoeg voor mij, maar de THR10 is denk ik op de langere termijn toch de betere koop, met EQ en 5 geheugenplaatsen. Ook een leuke amp voor mijn zoontjes als zij gaan spelen over een paar jaar.

    Echter wil ik eerst een Cort M520 gitaar laten herfrettten, dat laat ik volgende week doen, eindelijk, die amp kan nog wel een paar maanden wachten.
    Laatst gewijzigd door raabje; 26 januari 2017 om 11:58

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Ik ben weer in de race voor de THR5. Dat moet hem worden denk ik. Lekker compact.

    Alleen nog een vraagje. Als ik toch met modelling zou willen klooien, dan is de THR10 de betere keuze, die kan 5 presets opslaan. Maar de THR5 lijkt me gewoon beter in de huiskamer, klein kastje, heeft niemand verder last van.

    Ik doe het dan liever anders, mijn ipad op de aux van de THR5 aansluiten, en dan op de ipad met BIAS e.d een beetje modellen met de THR5 als speaker.

    De vraag is, werkt die aux in goed op de THR5? Ik begrijp dat er geen volume regeling opzit? Moet je voor laag volume dan het volume op een ipad heel zacht zetten, en krijg je dan ruis? Weet iemand dit?
    Laatst gewijzigd door raabje; 9 maart 2017 om 20:57

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik gebruik de Aux van m'n thr5 ook. Audio kabeltje naar m'n iPhone en volume van de muziek die ik op m'n telefoon afspeel regel ik op m'n telefoon. Het volume van m'n gitaar waarmee ik met de muziek meespeel regel ik met de master volume op m'n thr5.
    Simpel en ideaal om te oefenen. Koptelefoon op en m'n kids slapen verder rustig 😉

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Okee werkt dus prima begrijp ik. En geen ruis? Ik stel me zo voor dat als het audio input signaal laag is en de THR5 dit zwakke signaal altijd versterkt, er ruis bij komt. Signal to noise ratio, zeg maar...

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Superstrak geluid, niks ruis. Digitale technologie 😉

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Vandaag een Squier CVC tele verkocht voor € 400,-, en zo een stapel cash kan ik beter opnieuw in muziekspullen stoppen dan in benzine en boodschappen. Ik heb met de 10% paaskorting bij Bax de THR5 besteld. Ik had nu ook budget voor een THR10, maar de kleinere maat van de 5 lijkt me echt beter voor in de woonkamer, valt minder op, kan blijven staan. Hoef ik alleen nog maar een gitaar van zolder te halen als ik wil spelen.

    En als de THR5 echt goed bevalt, dan is een 10C een mooie uitbreiding, of een THR10 v3 die ook wel zal komen, en dan mijn buizenbak weg doen, lekker verder downsizen.
    Laatst gewijzigd door raabje; 17 april 2017 om 22:15

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Gefeliciteerd ! Superding. Ik heb hem een jaar of 5 geleden tweedehands aangeschaft en hem nog steeds. Superding! En als je toch niet in een band speelt, doensizen maar!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top