Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 42
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 september 2007
    Locatie
    Deventer!
    Berichten
    699

    Standaard

    2e hands gaat zo'n THR-10 voor ongeveer 200 euro, en dus binnen je makkelijk bereikbare budget. Al ken ik de 5 versie niet maar ben zelf al geruime tijd tevreden gebruiken van de 10.
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Dan je verplaats je het probleem. Bovendien, als tone uit je amp moet komen, zoek je toch juist een amp met karakter?

    Disclaimer: van mij mag je, is allemaal je goed recht. Ik volg het alleen niet helemaal (en da's mijn probleem).
    Zo heel diepzinnig is het ook allemaal niet, in plaats van 200 euro aan pedalen, een attenuator, Korg Toneworks heb ik nu liever iets anders ter vervanging. En gewoon minder spullen hebben is ook wel een lekker idee.

    Die THR reeks wordt best goed gewaardeerd, vind ik leuk om te proberen. Is het niks, dan gaat ie weer weg.

    Die Pathfinder klinkt als een amp met een 8 inch speaker, en de THR zou een ruimtelijker geluid moeten geven. De Pathfinder is een mooie amp voor mijn zoontje als hij gaat starten als hij oud genoeg is.

    2e hands THR10 is idd ook nog een optie. Ik ga binnenkort eens proberen bij BAX Amsterdam, in de kerstvakantie.
    Laatst gewijzigd door raabje; 21 december 2016 om 16:59

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Ik heb net mijn THR10C verkocht. Voldeed toch niet aan de verwachtingen. Ik kan er niet precies mijn vinger opleggen maar de respons op mijn spel was er niet.... (vaag hè? ;-) )

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ik heb net mijn THR10C verkocht. Voldeed toch niet aan de verwachtingen. Ik kan er niet precies mijn vinger opleggen maar de respons op mijn spel was er niet.... (vaag hè? ;-) )
    Beter leren spelen misschien?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Zelf heb ik de Blackstar ID Core stereo 10. Nieuw voor €100,- en een heel aardige sound.
    Da's geen geld voor zo'n ding zeg!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Da's geen geld voor zo'n ding zeg!
    Echt een leuk bakkie hoor: https://youtu.be/_MUAeCKGHEg

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Echt een leuk bakkie hoor: https://youtu.be/_MUAeCKGHEg
    Had exact hetzelfde filmpje net daarvoor gekeken

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    163

    Standaard

    Als je echt een goeie practice amp zoekt dan is de THR10 fantastisch. Al enorm veel plezier van gehad. Hij is nogal belachelijk duur voor wat het eigenlijk is (en vergeleken met de alternatieven), maar hij klinkt gewoon top.
    Maakt die 100 EUR echt uit voor iets waar je jaren plezier van hebt?
    De THR5 heb ik niet bespeeld, dus ik kan niet vergelijken, maar als het een blijvertje is, waarom dan niet ineens voor de meer volledige gaan?
    Tip: koop oplaadbare batterijen (8 AA's in de THR10). Niets zo leuk als dat ding overal kunnen meenemen (bureau-bank-tuin-...). Ik heb zelf de voeding nog nooit gebruikt.

    En als je nieuw koopt: vraag gewoon om 10-15% korting met de boodschap dat je niet zoveel zin hebt om te wachten tot de volgende kortingsactie. (marges zijn hoog genoeg op dit spul)

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BorisA Bekijk bericht
    Als je echt een goeie practice amp zoekt dan is de THR10 fantastisch. Al enorm veel plezier van gehad. Hij is nogal belachelijk duur voor wat het eigenlijk is (en vergeleken met de alternatieven), maar hij klinkt gewoon top.
    Maakt die 100 EUR echt uit voor iets waar je jaren plezier van hebt?
    De THR5 heb ik niet bespeeld, dus ik kan niet vergelijken, maar als het een blijvertje is, waarom dan niet ineens voor de meer volledige gaan?
    Tip: koop oplaadbare batterijen (8 AA's in de THR10). Niets zo leuk als dat ding overal kunnen meenemen (bureau-bank-tuin-...). Ik heb zelf de voeding nog nooit gebruikt.

    En als je nieuw koopt: vraag gewoon om 10-15% korting met de boodschap dat je niet zoveel zin hebt om te wachten tot de volgende kortingsactie. (marges zijn hoog genoeg op dit spul)
    Over die batterijen: Ik speel beneden in de woonkamer gewoon op stroom uit het lichtnet, maar als de vrouw tv zit te kijken pak ik het ampje zo mee om ergens anders te spelen. Door deze amp ben ik vaker gaan spelen. Dus +1 voor batterijen-optie.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Fantastische demo van de thr10, Sören Andersen weet er overtuigende sounds mee te maken:

    https://youtu.be/vWjUVQbHLnM

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top