Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 222

Discussie: Black Tuesday

  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    schitterend!!!

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Vakwerk. Chapeau!

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Monnikenwerk! 't Is dat ik geen hoed heb, zelfs geen pet, anders zou ik hem afnemen.
    Wat zou ik gelukkig zijn met ook maar een tiende van je vaardigheden...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Zo bizar mooi hoe je die handrest hebt vormgegeven. Zo smooth, alsof het zo uit een machine komt. Ook die koepel ziet er zo netjes uit. Het zal ook wel een beetje tijd kosten, maar voor handwerk is het echt schitterend!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #65

    Standaard

    Dit is inderdaad de meest voorkomende opmerking bij dit project: Wat een tijd steekt daar in?! Terwijl voor mezelf het gegeven tijdsduur eigenlijk compleet afwezig is, deze bouw is gewoon een erg plezierige trip; een héél fijne ontdekkingstocht.

    Wat me trouwens ook reeds bij eerdere bouwsels opviel: vooral Belgen reageren. Toeval of (her)kennen wij elkaar ergens van?

    Fijn. Toch wel.


    Tee.
    Tee.

    Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ben ik dan de uitzondering? Wellicht zit het in de plaatsnaam...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #67

    Standaard

    Ik ben nochtans enen Ollander.
    Je snapt dat dit niet is om je in de maling te nemen, maar een soort imitatie van mijn Vlaamse vrienden in Oud Heverlee, Weelde, noem maar eens wat.

    Groot Amsterdam, de gemeente die er nog niet is, maar er zeker gaat komen. Nu nog Amstelveen.

    Maar goed, wat ik wil zeggen is het volgende.
    De èchte helden zien kans het bijna onmogelijke zodanig te presenteren, dat ik haast zou kunnen geloven dat ik dat ook zou kunnen maken/doen.

    Oog in oog met zoveel achteloze perfectie....., serieus. I kid you not. Ik geef je geen kind, zeggen onze westerburen dan treffend.
    Maar misschien dat bijna al die andere Ollanders door zoveel vakmanschap een beetje flabbergasted zijn.
    Maar zal een echte Ollander dat toegeven?
    Dacht het niet.

    Maar terug on topic: een aardig stukske metaal frutsel heb je daar gemaakt. Mijn handrest voelt ook na 45 jaar prettiger.
    Ik ben zo vrij dit draadje met plezier te volgen.
    Vriendelijke groet, Gus


    En mijn strooien hoedje is wèl af hoor.........

  8. #68

    Standaard

    Gisteren gewerkt met Herman, eveneens een Hollander uit Nederland, of is het omgekeerd, Gus? Herman reist komende week van Hasselt naar Gent via Brugge. Rare reisweg. Omweg. Misschien is Vlaanderen hem dan toch een beetje vreemd? Of misschien is hij eveneens een beetje in twijfel over de precieze ligging van Hasselt, Kim?


    Tee.
    Tee.

    Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Super om te zien, prachtig werk Erg leuk om te zien hoe je het metaal in vorm brengt met een hamer. Toevallig iets waar ik ook net mee bezig ben (maar dan niet gitaarbouw-gerelateerd) : vreselijk leuk om te doen. Ben erg benieuwd naar het vervolg
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loose-fur Bekijk bericht
    Gisteren gewerkt met Herman, eveneens een Hollander uit Nederland, of is het omgekeerd, Gus? Herman reist komende week van Hasselt naar Gent via Brugge. Rare reisweg. Omweg. Misschien is Vlaanderen hem dan toch een beetje vreemd? Of misschien is hij eveneens een beetje in twijfel over de precieze ligging van Hasselt, Kim?


    Tee.
    Dat is zelfs vanuit mijn hometown omrijden.

    Ik ben eens op vakantie geweest in Houthalen (dat Oostappen-park), vlakbij Hasselt Vlaanderen. Leg daar maar eens uit dat je uit Hasselt Nederland komt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top