Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Shape of my heart

  1. #1

    Standaard Shape of my heart

    Ter afsluiting van dit jaar nog wat eindejaarsgedachten. De gitaar die ik hier speel, is een Yamaha NTX700C

    Laatst gewijzigd door Charlie McD; 16 december 2016 om 13:39
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Hoewel bv Gus het veel mooier kan verwoorden dan ik, laten het spel en zang een bepaalde charmante kwetsbaarheid horen.
    Ik zie dat je met name de D en A snaar per abuis regelmatig iets opdrukt, maar het klinkt mij niet vals in de oren

  3. #3

    Standaard

    Dank, Joost! Je hebt een scherp oog (en oor). Nee het was geen abuis, maar het resultaat van twee apparaten op hetzelfde moment bedienen en ook nog proberen synchroon te spelen (in gewoon Nederlands: te playbacken). Het was de eerste keer en ging me nog niet zo gemakkelijk af omdat ik te veel met andere dingen bezig was. Afijn, de smid zijn geheim, dus...
    Laatst gewijzigd door Charlie McD; 17 december 2016 om 10:09
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  4. #4

    Standaard

    Ik sluit me bij Joost aan. Die het treffend zegt. Er valt dan ook weinig aan toe te voegen.
    Jammer dat het geen origineel is.
    Het lijkt erop alsof de tijd een minder grote invloed op je stem heeft als op de mijne.

    Als ik al een klein puntje zou moeten aandragen zou het daaruit bestaan, dat ik het idee heb dat je een beetje tegen het plafond zit. Een halfje lager maakt het misschien net iets makkelijker te zingen.

    Ik persoonlijk vind synchroon zingen beter te doen dan synchroon zwemmen. Maar dat, vanzelf, terzijde.
    Benieuwd of ons meest favorietste gitaardametje zich hierin vinden kan.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5

    Standaard

    Respect hoor, heel netjes gedaan. Mooi liedje en mooie uitvoering, aangenaam om te horen!

  6. #6

    Standaard

    Dank, Gus en Max voor jullie reacties! Gus, ik speelde het aanvankelijk een (gemakkelijker) halfje lager, maar mijn zangcoach vindt dat ik dit aankan. Hopelijk heb je je hoofd niet al te hard tegen mijn plafond gestoten.
    Een origineel dat ik al eerder opnam, maar nog niet met jullie deelde, is Halfway to the moon. Dwars door het plafond, zou je kunnen zeggen
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top