Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    24

    Cool Jan uit Utrecht paraat

    Hi Allemaal,

    Tja wat kan ik zeggen, ben al lang niet meer nieuw hier maar dacht nu toch eens laat ik me voorstellen. Waarom omdat ik eigenlijk wel wat meer in discussie wil komen met meerdere gitaristen.

    Zelf speel ik nog maar af en toe gitaar, dit komt voornamelijk omdat mn dochter (van het is gaan oppakken.

    Maar mijn hobby is al een tijd verschoven van het gitaar spelen naar het onderhouden van Gitaartabs.nl. Tja en aangezien hobbies tijd mogen kosten (en geld) zal het verdeeld moeten worden.

    Zelf ben ik 40 jaar en dagelijks met de site bezig. Zo hebben we afgelopen maand (eindelijk) de muziekrechten voor elkaar gekregen en mogen wij online bladmuziek en tabs plaatsen op de site waar we uiteraard weer voor moeten betalen.

    als je meer over me wilt weten..
    gewoon vragen

    Groet Jan

    note: als je suggesties of verbeteringen ziet voor de site hoor ik het ook graag

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Berichten
    641

    Standaard

    Hallo gitaartabs

    Ben jij die persoon die in de laatste Gitarist staat? En hoe zit het eigenlijk met die rechten? Betaal je gewoon één bedrag en mag je dan onbeperkt tabs plaatsen van wie ook?

    Groetjes

    Milko sluiten.
    Laatst gewijzigd door Milko; 15 december 2016 om 15:18

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    24

    Standaard

    Ja dat was idd ik,

    Dit was specifiek voor de Gitarist Educatie Markt. Met als onderwerp:
    Gitaartabs is een online-platform waarop een enorme hoeveelheid tabs wordt gepresenteerd, juist ook van Nederlandse artiesten. Initiatiefnemer Jan van der Heide komt het platform presenteren.
    http://www.gitarist.nl/nieuws/artike...tory-amsterdam

    Die rechten is niet makkelijk en hebben we ook lang over gedaan. Ehh en nee het is niet zomaar een bedrag dat zou het idd wel makkelijker maken

    Maar mochten er nog tabs zijn (oude van Tabsrus wellicht) kunnen die uiteraard nu wel op Gitaartabs (legaal) geplaatst worden.

    Jan

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    was jij de man achter Tabsrus?? dan nog mijn dank! leuk dat je je hier meldt (al is het dan met vertraging)
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top