Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27

Discussie: Governor pickups?

  1. #21

    Standaard

    @Duhsjaak

    Ik heb dit even moeten opzoeken, maar we hebben na de Noorder Gitaardag (was leuk om je te ontmoeten) even mailcontact gehad. Ik begrijp niet helemaal waar de frustratie vandaan komt? Mocht er wat zijn dan hoor ik het graag.

    Vriendelijke groet,
    Jeffrey

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Oke, maar wat maakt jouw singlecoil size humbucker bijvoorbeeld anders dan ieder ander hotrail pickupje dat je voor nog een 10 euro kan bestellen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyR Bekijk bericht
    @Duhsjaak

    Ik heb dit even moeten opzoeken, maar we hebben na de Noorder Gitaardag (was leuk om je te ontmoeten) even mailcontact gehad. Ik begrijp niet helemaal waar de frustratie vandaan komt? Mocht er wat zijn dan hoor ik het graag.

    Vriendelijke groet,
    Jeffrey
    Goeiemorgen Jeffrey
    Als je post 8 van dit draadje eens op je gemak leest zie je, dat ik een redelijk nuchter en afgewogen reactie geef.
    Ik noem jouw pick-ups als een optie en geef ook als mogelijkheid de naam door van een club uit da UK.

    Wat je mogelijk als ergernis aan zou kunnen merken is de opmerking, dat jouw houding mogelijk tot teleurstelling bij after sales dingen kan leiden.

    Dit is niet helemaal uit de lucht gegrepen. Netzomin als mijn opmerking dat je (in juridisch Amerikaans/Engels gestelde) leveringsvoorwaarden ongelooflijk eenzijdig zijn opgesteld en uitgaan van een garantietermijn van 1 jaar. Dit alles is in strijd met de consumentenbeschermingswetgeving die in de EG van kracht is.

    Ook mijn opmerking dat jij in twee rake zinnen zou moeten kunnen omschrijven waarom ik bij jou wil kopen, kan ik niet zien als frustratie. In jouw uitgebreide reactie op pag 2 gaan alinea's over jou, over hoe 'de markt'eruit ziet en over korting.
    Nog steeds niet dus waarom jij iets levert wat ik graag zou willen hebben.

    O ja, plus nog een oproep aan GN'ers om toch vooral gratis input te blijven leveren.
    Nòg een gratis tip van mij: Maak diegene die dat doet (een waardevolle tip of analyse) stakeholder. Biedt diegene iets leuks aan. Zoiets als bij crowd funding ook wel gebeurt.
    Of korting, nu we het toch over korting hebben.....

    Veel succes met je bedrijf. Maak het sexy.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Wat ik op de site mis is een verdeling op basis van klankeigenschappen ipv prijs of populariteit. Ik zou ook betere demofilmpjes regelen. Leveringsvoorwaarden moeten aan de Nederlandse wet voldoen en als je je voorstaat op het feit dat het Nederlandse pick-ups zijn, zou ik de site ook een Nederlandstalige optie geven.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Wat maakt bijvoorbeeld die singlecoil size humbuckers anders dan deze alnico V railsjes die voor nog geen 17 euro per stuk thuisbezorgd worden?

    Verkoop Gratis Verzending 1 st Wit/zwarte kleur 4 draden Twin blade dual coil rail Alnico 5 enkele gitaar pickup
    http://s.aliexpress.com/AjAbQBJv
    (from AliExpress Android)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Wat maakt bijvoorbeeld die singlecoil size humbuckers anders dan deze alnico V railsjes die voor nog geen 17 euro per stuk thuisbezorgd worden?
    Goede vraag.
    Maar hetzelfde geldt voor deze €17,- pickups vs de gevestigde orde van deze prijs x5.

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Genoeg reden om 'm links te laten liggen inderdaad.

    Deze ben ik vaak op YT tegengekomen. Lijken legit, veel filmpjes op YT, redelijke prijzen maar verder heb ik heb er geen ervaring mee.
    Deze vraag/opmerking heb ik over het hoofd gezien.
    Met irongear heb ik vrijwel geen ervaring. Een keer een Yamaha strat 1 week in huis gehad met hals en midden pup van deze club. Vrij lage output en relatief veel hoog, dus ik gok dat het de vintage 6ts pups zijn geweest. Doe je ogen dicht en denk heel erg The Wind cries Mary.

    De standaard humbucker hadden ze laten zitten. En ik ben niet zo heel erg dol op de humbuckers meestal.
    Over de twee andere was ik wel erg happy. Een fraai geluid uit een cheapo gitaar. Heel bruikbaar.
    Ik weet niet uit mijn hoofd wat zo'n Yama kost, maar ik gok dat je gitaar en irongear pups totaal nog onder de €300 blijft.

    Maar ja, mag je een oppervlakkige kennismaking tot maatstaf uitroepen? Denk het niet.
    Alors, mijn heel kleine ervaring dus. En die valt niet tegen.
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 25 december 2016 om 16:14 Reden: Typo in de prijs....., niet handig

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top