Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 27

Discussie: Governor pickups?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard Governor pickups?

    Heeft iemand ervaring met de elementen van dit merk?

    http://governorpickups.com/

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Nee.





    HAHAJAJJAJJAJJJAAAHHAHAHAH!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Ik ken het ook niet. Maar hand-wound en dan je duurste pickup voor €47 verkopen? Smells Yibuy of Kmise of iets in de andere Chinese massaproductie-aard. Waarmee ik ook geen ervaring heb, overigens.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd. Voor dat geld is het nog leuk om eens te experimenteren, alhoewel je voor dat geld bij de grote chinese verkoopsite ook vast wel wat kunt vinden.

    Edit: Kakihara was sneller met zijn vermoedens naar chinese massaproduktie.
    Hoeft niet slecht te zijn; als een chinees een iphone in elkaar kan zetten zal wat draad op een spoel wikkelen ook wel lukken.

    Dat gezegd hebbende, €100,- of meer uitgeven is ook niet 100% garantie tot succes....
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 14 december 2016 om 19:25

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Als ik op Amazon zoek op Yibuy, krijg ik pickups te zien die érg veel lijken op GFS-pickups. Maar dan aan de helft van de prijs. (Setjes van nog geen €20). Ik begrijp dat een mens van zo'n prijzen wat hebberig wordt.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Mijn gevoel? Kennelijk roepen dit soort el-cheapo pu's een bepaalde hebberigheid op bij een aantal onder ons. Ik zie hetzelfde in de Action: kost geen drol, maar het meeste is ook echt waardeloos. Uiteindelijk krijg je waar je voor betaald. Ik heb nog nooit bezuinigd op pu's en ben ook niet van plan dat te gaan doen.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Uiteindelijk krijg je waar je voor betaald.
    Dat probeer ik ook altijd te geloven, maar ik vraag het me steeds vaker gigantisch af.

    Volgens mij bestaat dit "merk" nog niet zo lang. Stel nou dat ze dezelfde elementen nu voor 3x zo veel zouden verkopen....dan móet het wel goed zijn toch?

    Het doet me denken aan toen Mayones nog maar zeer beperkt te vinden was in Nederland. De Regius zat toen onder de €2000,- en de setius op €1500,-. Moet je nu eens kijken....

    Uiteraard "hoop" ik natuurlijk dat het ruk is....maar ik ben wel heel nieuwsgierig.

  8. #8

    Standaard

    Het is een merk dat door een jonge NL'er in de markt is gezet vorig jaar. Hij is lid geworden van de GN club om gratis marktonderzoek te kuennen doen. Omdat ie een beetje lullig tussen start up en (hier) geen gratis reclame in dreigde te vallen, had ik wat met hem te doen.

    Ik heb mij bemoeid met een klein plaatsje op het allerlaatst op de Noorder Gitaardag en daar ook kennis met hem gemaakt.
    Verder heb ik drie kantjes met tips and tricks voor zijn site geschreven.
    Als dank voor alle vrijwilligerswerk heb ik nooit meer een letter van hem teruggehoord.

    Dat zegt niet al te veel over de kwaliteit van de pups; ik realiseer mij dat helemaal.
    Toch zegt het wat over de manier waarop een jonge ondernemer met goodwill en tips omgaat die zijn bedrijf betreffen.
    Ik ben wat dat betreft enorm simpel: iemand die zo met zijn omgeving omgaat, gaat ook niet goed met handel en Quality control om.

    Mijn indruk van de pups niet slecht maar in geen enkel opzicht onderscheidend.
    Alors, in short: quick and dirty hebben we genoeg. Wil je voor relatief weinig pups vervangen, dan is dit een mogelijkheid maar verwacht daar geen aardverschuiving van.

    CH guitar in Engeland is in dit opzicht een heel budgetvriendelijk alternatief. Ook de wat afwijkende pups als toasters. Of lipsticks. Voor toasters? Kijk dan bij de single coils (terecht). Anders dan vind je ze niet. Brexit is in je voordeel. Mijn laatste betaling in Engelse Ponden isin euro's plm 20% lager. En de CH jongens leveren behoorlijke kwaliteit voor het geld.

    Mijn mening. Dat dan wel weer.
    Vriendelijke groet, Gus

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Het is een merk dat door een jonge NL'er in de markt is gezet vorig jaar. Hij is lid geworden van de GN club om gratis marktonderzoek te kuennen doen.
    Ah!
    Dat weet ik nog, ik wist alleen niet dat dat dit merk was, thanks voor de update!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Het is een merk dat door een jonge NL'er in de markt is gezet vorig jaar. Hij is lid geworden van de GN club om gratis marktonderzoek te kuennen doen. Omdat ie een beetje lullig tussen start up en (hier) geen gratis reclame in dreigde te vallen, had ik wat met hem te doen....
    Genoeg reden om 'm links te laten liggen inderdaad.

    Deze ben ik vaak op YT tegengekomen. Lijken legit, veel filmpjes op YT, redelijke prijzen maar verder heb ik heb er geen ervaring mee.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top