Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13
  1. #1

    Standaard Gitaarles in Enschede

    Gitaarles bij Kaliber Kunstenschool

    Mijn naam is Tim de Haan en ik geef gitaarlessen bij kaliber kunstenschool in Enschede.
    De (elektrische) gitaar is het populairste instrument uit de popmuziek. Je kan er de meest uiteenlopende stijlen op spelen. Lekker rocken als Metallica of mooie solo’s spelen als Santana? Alles is mogelijk.

    Tijdens de les werken we in eerste instantie aan je basistechniek. Daarnaast ga je natuurlijk ook aan de slag met je eigen favoriete muziek, zodat je tijdens de les de nummers leert spelen die jij wilt. Op een moderne manier leer je al snel met je favoriete muziek meespelen. Ook wordt er veel aandacht besteed aan techniek, improvisatie, akkoorden spelen, soleren, muziektheorie, sound etc.
    Er wordt gewerkt met zowel tabs, noten als Youtube filmpjes, zodat het voor iedereen toegankelijk is. Er wordt lesgegeven in diverse stijlen. Speel je al jaren gitaar en kom je niet meer verder? Ook dan ben je bij Kaliber Kunstenschool aan het goede adres!

    Bezoek de website van Kaliber Kunstenschool voor meer informatie: www.kaliberkunstenschool.nl

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 januari 2016
    Locatie
    twente
    Berichten
    124

    Standaard

    Toen ik bijna 2 jaar geleden wou beginnen met gitaarles heb ik ook op op deze site gekeken.
    Het is denk ik wel erg op jeugd gericht.
    Maar belangrijker 715 euro voor 18 lessen is 80 euro per uur! Dan heb je denk ik niet helemaal goed om te denken dat het dan druk word.
    Ik betaal nu en dit is ook gewoon met rekening en aan een conservatorium afgestudeerd. Ruim minder dan de helft per uur.
    Ik zou zelfs geen gitaar leraar weten die meer vraagt dan 45 euro per uur.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    36 lessen van 30 min. rekenen ze 1.255 EUR voor, da's 70 EUR/uur.

    https://www.kaliberkunstenschool.nl/...hede-16-17.pdf

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Absurd. Maar dit soort tarieven moet je als muziekschool vragen, nu bijna alle subsidie op muziekscholen wegbezuinigd is, anders zijn ze niet rendabel meer.
    Ik leer m'n kids zelf wel gitaarspelen als ze het willen, kost me hooguit tijd.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 januari 2016
    Locatie
    twente
    Berichten
    124

    Standaard

    En dat kan ik niet snappen. In Almelo zit een gitaar winkel die les geeft en aardig wat minder voor lessen vraagt.
    Hij moet zijn toko ook draaiende houden incl. gebouw etc. Dus waarom moet dan een muziekschool zo duur zijn.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    In Almelo zit er inderdaad eentje, maar die verdient extra met dure oefenruimtes. Daar verdient hij vooral aan waardoor hij lessen goedkoper kan aanbieden.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Omdat ik helemaal klaar ben met deze kaalplukmaatschapij geef ik gratis gitaarlessen aan arme kinderen, een paar per week. Daar word ik echt gelukkig van en krijgen kansarme kinderen ook een kans om dit te proberen. De rijke kinderen kunnen mooi naar die elite muziekscholen gebracht worden door hun kale kakmoedertjes die allemaal buiten voor de deur in hun te grote draaiende auto al whatsappend zitten te wachten tot die ellendige 20 minuten om zijn. Het jaar erop gaan deze kinderen op paardrijles, dan op hockey, dan op tennis, blablabla...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargod Bekijk bericht
    Omdat ik helemaal klaar ben met deze kaalplukmaatschapij geef ik gratis gitaarlessen aan arme kinderen, een paar per week. Daar word ik echt gelukkig van en krijgen kansarme kinderen ook een kans om dit te proberen. De rijke kinderen kunnen mooi naar die elite muziekscholen gebracht worden door hun kale kakmoedertjes die allemaal buiten voor de deur in hun te grote draaiende auto al whatsappend zitten te wachten tot die ellendige 20 minuten om zijn. Het jaar erop gaan deze kinderen op paardrijles, dan op hockey, dan op tennis, blablabla...
    Goed plan.... ondertussen hou ik die moedertjes dan wel bezig.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Goed plan.... ondertussen hou ik die moedertjes dan wel bezig.
    Oh ... daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, een gat in de markt!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top