Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46

Discussie: Ritchie's tuners

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door California Jam Bekijk bericht
    Dit is de headstock van Ritchie Blackmore's strat die hij heeft gebruikt tijdens de laatste Rainbow shows in Duitsland.



    Overigens heeft mijn strat een serienummer wat maar 973 nummers verder ligt :-)
    I was there!

    Maar ik was dan dus nu ook even benieuwd naar jouw strat. Zit jouw logo ook zo hoog als bij die van Ritchie?

  2. #42

    Standaard

    Ik heb even gekeken maar het logo op mijn strat zit inderdaad op dezelfde plek. Is daar iets speciaals mee dan?
    'The only way you can get good, unless you're a genius, is to copy. That's the best thing. Just steal.' (Ritchie Blackmore)

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Wat er 'speciaal' aan is, is dat het logo zo'n 3-4 mm hoger en wat verder naar rechts op de kop zit dan normaal gesproken. Zo kun je van een afstandje al deze gitaar van hem herkennen, die hij ook al bespeelde in Japan 1984, dus toen had ie m al. Maar het heeft nog jaren geduurd voordat die strat zijn nr. 1 gitaar werd.

  4. #44

    Standaard

    Hier een foto van mijn strat:



    Hoe zit het met dit logo?
    'The only way you can get good, unless you're a genius, is to copy. That's the best thing. Just steal.' (Ritchie Blackmore)

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Ja, gaaf! Bij jou is dit dus ook het geval. Decal zit er hetzelfde op. Ik zoek zo'n hals maar dan met een palissander toets en dan zo'n hoge decal.
    Leuk serienummer trouwens, zo met die dubbele getallen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  6. #46

    Standaard

    Haha, grappig. Ik heb er zelf nooit op gelet terwijl ik toch een grote fan ben van Blackmore.
    'The only way you can get good, unless you're a genius, is to copy. That's the best thing. Just steal.' (Ritchie Blackmore)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top