Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Ik vind zelf de combinatie van Spruce top met Walnut back and sides heel mooi. Zowel in toon als in looks. Rudy heeft ze regelmatig binnen en het blijft adembenemend mooi.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Standaard

    Walnut had ik ook op m'n lijstje staan maar ik zocht eigenlijk Cocobolo met spruce. Ik had nooit aan een Lowden met Koa gedacht tot ik er tegenaan liep. Cocobolo is nog steeds een wens maar dat zal nu wel weer 10 jaar duren
    Een dikke streep is ook een lijn.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Koa duurt een tijdje spelen voor dat het echt op toon is, maar dan is het ook echt heel mooi!
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Standaard

    Schijnt zo te zijn ja, ben benieuwd. Heb hem gebruikt gekocht en heb dus geen idee hoeveel er op gespeeld is. Op een ondiepe kras op de top en wat op de slagplaat na is hij in onberispelijke staat. Als ik de koffer open doe ruikt hij ook nog als nieuw.
    Een dikke streep is ook een lijn.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eko Bekijk bericht
    Koa duurt een tijdje spelen voor dat het echt op toon is, maar dan is het ook echt heel mooi!
    What ever..........
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --=HANS=-- Bekijk bericht
    Ja prijs is wel een issue. Aan de andere kant, deze gitaren houden redelijk hun waarde. Ik had deze F35 nieuw nooit gekocht maar zoals in mijn eerdere post vermeld was de verkoper genegen om mijn Martin in te ruilen met een bijbetaling van mijn kant en dan is het ineens weer prima te doen.
    Een F25c was toen ik hem kreeg van mijn meisje nog redelijk te betalen en ik kan met terugwerkende kracht niet anders zeggen dan dat hij het geld dubbel en dwars waard is. Dat gevoel heb ik met bijv. die Martin nooit gehad en waar dat precies aan ligt weet ik eigenlijk niet. Naast goed geluid speelt de onberispelijke bouwkwaliteit van een Lowden in ieder geval een rol.
    Zo is het mij ook vergaan, Hans. Ik kreeg voor mijn Taylor 812 nog een zeer redelijk bedrag van TFOA. Dat maakte het mogelijk mijn pre-owned S35 te kopen. En van die swap heb geen dag spijt gehad. Ook mijn Lowden is bijna saai van uiterlijk, maar omdat het zo'n geweldig instrument is - met niets middle of the road - heb ik daar volledig vrede mee. Ben best gevoelig voor een beetje bling, maar wat betreft mijn Lowden mis ik niets. Zo'n gitaar doe je niet meer weg.
    If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
    My lyrics and music

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2005
    Locatie
    Het bij nader inzien toch niet altijd zonnige Brabant.......
    Berichten
    2.084

    Standaard

    Naast mijn F25c is jouw S35 een lichtend voorbeeld van uitbundige schoonheid……
    ken je nagaan.
    Een dikke streep is ook een lijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top