Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21

    Standaard

    Als je wilt weten wat: 'what goes around, comes around', uit de jaren 60 betekent???
    Guitarkid2 heeft als reactie op een post van mij gemeld dat het wel smartlappen zouden kunnen zijn.

    Ik heb me daarop te pletter gelachen, omdat ik er nog nooit op die manier naar had gekeken.

    En ik heb terplekke 5 smartlappen geschreven. soms is een klein duwtje in een andere richting genoeg. Zal eens kijken of ik ze terug kan vinden. want aan admin doe ik niet meer hoor.

    Anyhoe (zegt Tuup dan),
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #22

    Standaard

    ben benieuwd

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    ben benieuwd
    Zie 'Off Topic'. Je eigen songteksten. Heb er eentje opgezocht.
    We aim to please, zoals je ziet.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    Ha HJH360, wat een leuk bericht! Voor wat het waard is: graag gedaan

    Velen van ons zitten hier op het forum om een beetje te lullen, kennis te delen en vragen te stellen. Vooral het kennis delen is een activiteit die het beste gedijt als er waardering voor is, en die heb je gegeven. Superfijn
    Mooi dat het op prijs wordt gesteld!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid2 Bekijk bericht
    my sorry two cents
    kritiek: voormij een deesser of noisgate op je vocals
    drums zijn al genoemd ..... dubben is een veel gebruikte techniek om net die perfecte kick of snare te krijgen en wat meer naar voren in da mix desnoods sidechainen op de juiste plekken
    gevoel van wat te veel fx /vst's Vst's maken je geluid niet analoger .....bij edm zijn vst's een instrument bij "gewone' pop liefst zo min mogelijk imo
    maja just meningen.......

    voor de rest best lekker
    Thanks! Ja ik hoop dit weekend weer wat te kunnen sleutelen, en de dingen waar ik aan ga werken zijn zeker de drums en de vocals. Ik zal hopelijk de nieuwe mixen kunnen uploaden weer. Bedankt voor je compliment!

  5. #25

    Standaard

    Ik heb hier nieuwe versies van de nummers.

    Ik heb vooral op de vocals en de drums gelet. Vooral de snare is nu wat harder in de mix. En de vocals heb ik gede-essed. Ook geprobeerd wat meer ruimte te maken in de mix met eq's en volumes van instrumenten.

    Is het een verbetering?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top