Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    Geen idee waar ik dit delen moet. Maar ik probeer het hier maar even:
    Afgelopen week heb ik een interview gedaan met Raul Amador van Bass Musician Magazine, om te praten over The Gibson Bass Book. Een nieuwe ervaring voor mij, want ik had daarvoor nog nooit echt geskyped en het geven van interviews (in het Engels) ben ik ook niet echt gewend ;-)
    Maar Raul heeft er een leuke video van gemaakt met hier en daar wat beelden van Gibson basgitaren die genoemd worden.
    Achteraf had ik het gevoel dat ik sommige zaken misschien anders had moeten zeggen, of misschien had ik ze helemáál niet moeten zeggen. Maar ach, al met al vind ik het natuurlijk wel erg gaaf dat het interview nu online staat!


  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Woow, wat leuk man! Iets om trots op te zijn!

  3. #13

    Standaard

    Hi R.
    Fijn dat je m hebt gepost.

    Ik kom nog wel eens in contact met lui die geen enkele zelfkritiek hebben. Da's erg hinderlijk voor hun omgeving.
    Jij neigt er een beetje toe dat je teveel zelf kritiek hebt. Da's vooral hinderlijk voor jezelf.

    Het lijkt me dat je voor een interview van bijna 40 minuten het er voortreffelijk hebt afgebracht.

    Ik heb m in twee delen bekeken want ja, je weet hoe het is met die jonge gasten: een concentratieboog van een mug.

    Als je wat vaker dit soort dingen gaat doen is een cheapo electret microfoontje misschien een welkome aanvulling. Ik was even in de veronderstelling dat ik Elvis aan de lijn had. Maar verder?
    Ik zie ministers met ervaring in 4 minuten vaker struikelen dan jij in 40. Alle reden om trots op jezelf te zijn. En op je kinderen. Nice job.

    Vriendelijke groet, Gus

  4. #14

    Standaard

    Thanx Gus,

    Ja het geluid was inderdaad niet denderend. Maar ja, wist ik veel. Ik had nog nooit geskyped (en ik denk ook niet dat het op korte termijn nog heel vaak gaat gebeuren ;-) ).

    In de tussentijd is er wel nog meer nieuws op het Gibson bassboekenfront.
    Ik heb een video in mekaar gezet samen met een bevriende ontwerper die animaties maakt.



    Dit op verzoek van Vintage Guitar Magazine die binnenkort een item over mijn boek online zetten (en in het blad zelf)


    En... The Gibson Bass Book is binnenkort ook verkrijgbaar in de US of A. En wel bij Elderly Instruments; een zeer gerespecteerde winkel voor mooie vintage spullen en aanverwante artikelen.

    https://www.elderly.com/the-gibson-b...ed-tribute.htm

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top