Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 21
  1. #11

    Standaard

    Te gekke gitaar Orpheo, mooie aanwinst. Veel plezier ermee!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Oef, het kan de minst mooie zijn van de vier, maar honderd keer mooier dan welke Kadarshian ook. Een vriend van me heeft een tijdje terug een Guild uit de goedkope lijn gekocht. Ook die gitaar vind ik al erg mooi klinken. Dan zal dit het neusje van de zalm zijn. Driewerf gefeliciteerd dus.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Well... Nog exactly. Niet dsv. Hoewel ik wel een dsv pasje heb.

    Ja, dit was echt er eentje die er voor mij keihard uit knalde. Ik sloeg een akkoord aan en ik was verkocht.

    De 12snaar heb ik ook getest by the way. Jammer van die 6 extra snaartjes hehe

    @apekop zoals duckman al extrapoleert, geen winkel. Ik heb me in de loop der jaren toch wel in een positie kunnen wurmen waardoor ik wat dichter bij de keuken zit, zeg maar. Kan nu mn brood verdienen binnen de gitaarindustrie. Mijn eigen merk huppelt daar dan parallel aan. En soms krijg je buitenkansjes en deze DD was er 1 van (namm is ook zo'n kans )

  4. #14

    Standaard

    Gefeliciteerd ,
    Mooi apparaat, enige minpuntje is dat de achterzijde mooier is dan de voorzijde........
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ach, is geen nadeel maar n feature ik vind zelf adirondack een sexy top

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    @apekop zoals duckman al extrapoleert, geen winkel. Ik heb me in de loop der jaren toch wel in een positie kunnen wurmen waardoor ik wat dichter bij de keuken zit, zeg maar. Kan nu mn brood verdienen binnen de gitaarindustrie. Mijn eigen merk huppelt daar dan parallel aan. En soms krijg je buitenkansjes en deze DD was er 1 van (namm is ook zo'n kans )
    Wat doe je dan? Reviews/ontwikkeling/... van pickups?
    it's better to burn out than to fade away

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Dat deed ik voor Seymour Duncan een poos maar daar ben ik mee gestopt omdat ik gewoon meer tijd wilde besteden aan mijn eigen gitaren (en frankly, m'n eigen leven...). Bij Guild Guitars werk ik als Quality Inspector. Krijg dus ALLE Guilds die jullie dus kopen door m'n klauwen :P Dus overdag werk ik aan/voor Guild (technisch Cordoba: Cordoba is de eigenaar van het merk sinds 2014), 's avonds werk ik aan m'n eigen producten. Nu nog heel sterk in de luwte maar vanaf 2017 wil ik meer doen aan ads, marketing blabla. In 2018 ga ik naar NAMM en wil ik wat meer kunnen tonen door samen te werken met andere lui en in 2019 wil ik m'n eigen booth hebben.

    Idealiter.

    Het kan ook zijn dat ik in 2017 het helemaal zat ben en in 1 klap er volledig mee kap nadat ik alle backorders heb weggewerkt.

  8. #18

    Standaard

    Leuk! Doe je dit dan voor de hele benelux/europa of is dit per land dat dit gebeurt?
    it's better to burn out than to fade away

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Dat is voor de hele EU

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    De 12snaar heb ik ook getest by the way. Jammer van die 6 extra snaartjes hehe
    haha...daar zijn de meningen over verdeeld. Maar hoe is ie i.v.m. zijn 6-snarige broertje? Bedankt voor de uitleg over wat je doet trouwens. Hoe is het geluid van de pickup? Ik vind de live video's van DD soms wat blikkerig klinken.....kan ook aan de crappy kwaliteit van sommige filmpjes liggen.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top