Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard Stratman70 - Catch The Rainbow

    Leuke backingtrack gevonden en daar wat mee zitten spelen.
    Ik hoor graag wat je er van vindt.

    https://soundcloud.com/stratman70/ca...e-rainbow-2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    707

    Standaard

    Schitterende vertolking van een schitterend nummer. Zou m'n sig maar aanpassen.....
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  3. #3

    Standaard

    Een van mijn favoriete nummers, vooral de live uitvoering van on stage.Ik mis Dio :-(
    Goed gedaan stratman70, echt een mooie versie.Goede solo ook.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Chapeau!!!

  5. #5

    Standaard

    Knap stukkie werk vriend, da's nog eens een verhaal vertellen.
    En hóé het wordt verteld.

    De een mist de heer Dio, ik persoonlijk mis Cozy Powel. Niet meer beuken dan waar de muziek om vraagt en iedere klap individueel hoorbaar. Heel verdacht dat een drummert wordt gemist op een gitaristenforum, maar soit, ik neem de gok.

    Ik vind Cozy Powel een held.
    Net als Statman natuurlijk. Luister strat, vriend, je mag je sig wijzigen als je dat wilt, maar dat van een goddelijk gitaristje neem ik niks van terug. En vaker posten natuurlijk hè? Dit tempo lijkt helemaal nergens op.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #6

    Standaard

    Duhsjaak, jij bent een held!! Ik mis Cozy ook, wat een wereld drummer was ie toch.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Knap stukkie werk vriend, da's nog eens een verhaal vertellen.
    En hóé het wordt verteld.

    De een mist de heer Dio, ik persoonlijk mis Cozy Powel. Niet meer beuken dan waar de muziek om vraagt en iedere klap individueel hoorbaar. Heel verdacht dat een drummert wordt gemist op een gitaristenforum, maar soit, ik neem de gok.

    Ik vind Cozy Powel een held.
    Net als Statman natuurlijk. Luister strat, vriend, je mag je sig wijzigen als je dat wilt, maar dat van een goddelijk gitaristje neem ik niks van terug. En vaker posten natuurlijk hè? Dit tempo lijkt helemaal nergens op.
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #7

    Standaard

    Stratje,
    Als jij 40 jaar na dato, wilt lezen wat de OOR van Ritchie et al vond, PM mij dan je adres. Dan stuur ik je dat artikel. Want ik heb dat artikel dus nog. En als je denkt dat hunnie nergens iets van snappen omdat ze Delain ruk vinden, think again.

    Ben je bang dat ik achter je billen aanzit? PM me dan een ander adres.

    Afijn, je komt er wel uit hè?
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Mannen, mag ik jullie hartelijk bedanken voor jullie toffe reacties? Erg gaaf om te lezen! Dank je wel!

    @Gus, bedoel je misschien die speciale uitgave van het maandblad Oor ter ere van het 40 jarig bestaan van dat blad, waarin allerlei 'hoogtepunten uit 40 jaar Oor' is opgenomen? Met dat interview met Keith Richards met als kop erboven "Ik geef die man nog geen 5 jaar" (met z'n -door drugsgebruik- glazen tanden), waarin ook dat interview met Blackmore staat? Want die heb ik zelf namelijk ook al.
    Mocht het een ander artikel betreffen, dan houdt ik me aanbevolen.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    W.b. dat over Keith Richards "Ik geef die man nog geen vijf jaar", dat gaat over een interview uit 1970. Moet er wel even bij vermeld worden.

  10. #10

    Standaard

    Ander artikel dus. Van toen de live dubbel LP uit was gekomen....
    PMmetje?
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top