Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Za 26 november Harald Koll & Friends Huisconcert in Epe

    Huiskamerconcert in Epe
    zaterdag 26 November 20:00

    Een avond met akoestische gitaarmuziek, van Mozart tot Queen. Op verschillende gitaren wordt een gevarieerd repertoire gespeeld. Eigen werk, maar ook bekende nummers in een arrangement voor één gitaar.

    Naast solo-stukken worden er ook duo’s en trio’s gespeeld. Samen met Laurent Brüning vormde Harald vroeger het duo Flagé au Lait. Ze speelden o.a. muziek van de bekende plaat Saturday Night live in San Fransisco van John mc Laughlin, Al di Meola en Paco de Lucia. Deze avond zullen ze weer samen te horen zijn. Voor enkele nummers worden ze daarbij nog ondersteund door bassist Dirk van Boven.

    entree € 10,00 incl. 2 drankjes. Aangezien het een huiskamerconcert is, is de plek beperkt. U ontvangt de gegevens over de lokatie in Epe (Wissel) na het reserveren via email.

    Reserveren via email: studio@gitaarspel.nl



  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Met veel plezier eerder naar een Koll-concert geweest. Helaas kan ik echt niet deze zaterdag. Fijne muziek in een leuk huis met aardige mensen. Kortom: aanrader!

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Berichten
    641

    Standaard

    Hebben jullie als sidekick ook een danseres met een strakke legging die met haar kont staat te draaien? Op deze datum kan ik niet maar als jullie ook een danseres mee laten doen dan kom ik de volgende keer zeker!

    Milko sluiten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top