Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    660

    Standaard

    Van de ' Black album' vond ik alleen Sad but True goed. Daarna heb ik geen Metallica cd meer in huis gehaald. Moet deze nog maar eens goed luisteren al betrap ik mezelf er op dat ik snel afgeleid ben.
    Geef mij dan maar Kvelertak of de laatste plaat van Armoured Saint!

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Ik vind het ook een goed album. Bij vlagen de klasse van And justice for all. Grappig dat velen het hebben over "na Death Magnetic is dit het nieuwe album". Blijkbaar is het album met Lou Reed GELUKKIG vergeten, want dát was pas een draak van een plaat.
    Oef... die plaat met lou reed... dat deed mij zo'n pijn toen ik nog metallica fan was...
    Death Magnetic daarentegen vind ik een van de beste albums van metallica (hoezo slechte engineering zoals hierboven genoemd word?)

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Death Magnetic daarentegen vind ik een van de beste albums van metallica (hoezo slechte engineering zoals hierboven genoemd word?)
    "Ignorance is bliss".

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Oef... die plaat met lou reed... dat deed mij zo'n pijn toen ik nog metallica fan was...
    Death Magnetic daarentegen vind ik een van de beste albums van metallica (hoezo slechte engineering zoals hierboven genoemd word?)
    Serieus? Je hoort niet hoe zo slecht dat die plaat gemasterd is??? Oké, dat vind ik nog knapper dan een plaat zo veruineren (los van dat ik Metallica sowieso niet zo bijzonder vind, maar da's een smaakkwestie).

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik kan me de slechte engineering van death magnetic even niet voor de geest halen. Zal nog eens luisteren. St Anger was vele malen slechter toch? Vond ik toen echt een gaaf album dat verkloot werd door de sound.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Serieus? Je hoort niet hoe zo slecht dat die plaat gemasterd is??? Oké, dat vind ik nog knapper dan een plaat zo veruineren (los van dat ik Metallica sowieso niet zo bijzonder vind, maar da's een smaakkwestie).
    And justice for All klonk destijds ook al heel slecht qua productie vond ik. Met name de drums veel te hard en de bas bijna niet te horen Al is dat laatste bij bijna alle Metallica albums en veel metal albums in het algemeen het geval, de bas wordt volledig weg gedrukt door de gitaren. Maar toch heeft die crappy sound van dat album ook wel wat. Misschien doen ze het expres om op te vallen tussen de gladde gelikte producties?
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top