Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard Metallica - Hardwired...To Self-Destruct

    Ik wilde eigenlijk in een bestaand Metallica topic posten, maar bij de zoekfunctie kreeg ik tientallen metallica topics. Dus dan maar een nieuwe.

    De afgelopen weken zijn er wat nieuwe nummers uitgekomen waarvan ik zelf wel gecharmeerd ben.
    Vandaag hebben ze nog een aantal nummers op youtube gezet. Niet alles overtuigt me, maar dit dit nummer vind ik toch echt wel heel erg fijn:


    Morgen komt het nieuwe album met de post, ik ben benieuwd naar de rest van de nummers.
    Wat vinden jullie van het nieuwe materiaal?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Mij doet het niet zo veel. Ik vind de riffs en eigenlijk heel de muziek nogal cliché geworden eerlijk gezegd. De drums vind ik ook erg hard in de mix liggen. Vroeger was ik een grote Metallica fan ten tijde van Master of Puppets en daarvoor, maar da's al lang geleden en ik heb nu niks meer met metal of hard rock.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Ik heb een paar nummers beluisterd. Heeft wel de oude sound, maar klinkt tegelijk gepolijst. En hoor ik nou auto-tune op James' vocalen
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik vind het niveau st anger, load en reload. En die solo van kirk? Wat was hij daar aan het doen, vingers in de knoop?
    Nee, niet echt sterk materiaal.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik vind het niveau st anger, load en reload. En die solo van kirk? Wat was hij daar aan het doen, vingers in de knoop?
    Nee, niet echt sterk materiaal.
    Dit. Ze kunnen beter gaan bloemschikken en rusten op hun lauweren (want die hebben ze!) Wat een ongeïnspireerde slechte H&M t-shirt metal zeg.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Locatie
    Aalten
    Berichten
    123

    Standaard

    Ik vind dat er zeker een paar lekkere nummers tussen zitten. De gitaarsolo's zijn inderdaad niet allemaal geweldig maar dat verwachtte ik ook al niet meer. Als metallica het nog steeds leuk vindt om muziek te maken, geef ik ze groot gelijk dat ze gewoon door blijven gaan.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Dit. Ze kunnen beter gaan bloemschikken en rusten op hun lauweren (want die hebben ze!) Wat een ongeïnspireerde slechte H&M t-shirt metal zeg.
    Dit; en als ze een sessiedrummer ingehuurd hadden was het misschien nog wel ok geweest ... maar Larsje toch; wat een gepruts zeg. En dan zo kneiterhard in de mix? Er moet echt een steekje los zitten bij die man.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.984

    Standaard

    Lars is echt zo slecht, hij mag de rest dankbaar zijn dat ze vriendschap belangrijker vinden dan instrumentbeheersing.

    Maar de riffs etc zijn ook gewoon slappe aftreksels van wat in 1980 misschien nog wel leuk had geweest. En de songateuvturen

  9. #9
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Ik vind het een oersaaie plaat. Heb hem helemaal beluisterd....Wat een tegenvaller. En ik keek er nog best naar uit.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Aha.
    Ik heb death magnetic destijds zonder na te denken gekocht. Zal ik met deze maar niet doen, lees ik ☺

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top