Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 56 van 58 EersteEerste ... 6465455565758 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 551 t/m 560 van 576
  1. #551

    Standaard Guitarfarm Wanneperveen dik oke

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffel43 Bekijk bericht
    Iemand bekend met deze zaak? Wat zijn de ervaringen?
    Ik hoor het graag...
    Ik heb hier nu als 2x geweest bij Frans en hij heeft een voor mij goede deal gemaakt, spullen ingeruild waar ik niets mee deed maar uiteraard wel goed waren en Frans wel iets mee kon , verkooptechnisch. Dat hij een te hoge prijs vraagt voor zijn occasions is zijn zaak , men hoeft er toch niets te kopen? Ik las dat iemand vond opgelicht te zijn maar kan mij er weinig bij voorstellen hij doet voor zover ik kan putten uit mijn ervaring gewoon eerlijk zijn zaken en weet waar hij het over heeft. De koffie is er dik in orde en je kan net zo lang het artikel uit proberen als je wilt en er schijnt garantie te zijn als heb ik die nog niet nodig gehad. In een wereld waarin de meeste muziekzaken niet zo zitten te wachten op inruil en marktplaats meestal langzaam gaat en de prijzen die het in te ruilen artikel waard is meestal op marktplaats niet gehaald worden is een toko waar je kan inruilen erg veel waard vind ik. Ik zou een ieder die iets wil kopen of verkopen zeker aanraden om in ieder geval de site (er zit een nieuwe site aan te komen heb ik begrepen ,daarom staan alle artikelen er niet op nu) even te bekijken of een belletje te plegen , en je bent er zelf bij ,als je de deal niet ziet zitten doe je het toch gewoon niet? groetjes Ekkerman
    Laatst gewijzigd door joke; 11 augustus 2017 om 09:46 Reden: had het niet ondertekend
    music was my first love but diving comes real close...

  2. #552
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Interessant om eens een ander geluid te horen als het om deze winkel gaat. De bekende grote zaken waar iedereen tegenwoordig zijn gear besteld doen inderdaad zelfs helemaal niet aan inruil.

  3. #553
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Bij toeval had ik een paar maanden geleden via MP contact met een vorige eigenaar van mijn Bassman die ik vorig jaar bij The Guitar Farm had gekocht. Die eigenaar werd destijds door TGF omschreven als " [voornaam] is een vaste klant van ons waar we regelmatig zaken mee doen."
    Toen ik de zaak noemde bij die eigenaar werd het even stil, en vervolgens was zijn reactie: "Als je daar iets koopt zou ik het wel heel goed nakijken. Mij zien ze er in ieder geval nooit meer terug…"

  4. #554
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Als je toch bij TGF wil gaan kopen, niet bellen, gewoon koud binnenstappen, gitaren testen, eentje uitkiezen en erbij staan als de afstelling en de deal rondgemaakt wordt. Dan heeft hij sowieso geen kans om te rommelen op dat moment.
    Wel is de vraag of onderdelen van de gitaren die daar hangen al voor die tijd vervangen zijn natuurlijk. 😂

  5. #555

    Standaard

    1ste klas laailichter, vooral geen zaken mee doen!! En ik spreek uit ervaring. alleen die Tesla al..gatver.

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joke Bekijk bericht
    Ik heb hier nu als 2x geweest bij Frans en hij heeft een voor mij goede deal gemaakt, spullen ingeruild waar ik niets mee deed maar uiteraard wel goed waren en Frans wel iets mee kon , verkooptechnisch. Dat hij een te hoge prijs vraagt voor zijn occasions is zijn zaak , men hoeft er toch niets te kopen? Ik las dat iemand vond opgelicht te zijn maar kan mij er weinig bij voorstellen hij doet voor zover ik kan putten uit mijn ervaring gewoon eerlijk zijn zaken en weet waar hij het over heeft. De koffie is er dik in orde en je kan net zo lang het artikel uit proberen als je wilt en er schijnt garantie te zijn als heb ik die nog niet nodig gehad. In een wereld waarin de meeste muziekzaken niet zo zitten te wachten op inruil en marktplaats meestal langzaam gaat en de prijzen die het in te ruilen artikel waard is meestal op marktplaats niet gehaald worden is een toko waar je kan inruilen erg veel waard vind ik. Ik zou een ieder die iets wil kopen of verkopen zeker aanraden om in ieder geval de site (er zit een nieuwe site aan te komen heb ik begrepen ,daarom staan alle artikelen er niet op nu) even te bekijken of een belletje te plegen , en je bent er zelf bij ,als je de deal niet ziet zitten doe je het toch gewoon niet? groetjes Ekkerman
    Ik ben het met Joke eens. Ga er niet heen als je haast hebt. Je gooit er voor een kwartje in en krijg voor een knaak terug.
    Ik ben zelf langsgeweest voor een Ibanez premium die ik via Google bij hem gevonden had, maar die was allang weg.
    Op zijn eigen website was deze niet meer aanwezig. Teleurgesteld kreeg ik een Ibanez prestige in handen gedrukt, een gitaar die te duur voor mij was. Ik kon die kopen voor de prijs van de premium!
    Daar speel ik alweer 1 1/2 jaar op, geweldige gitaar. En een half jaar geleden heb ik daar een western guitaar gekocht , en die heb ik elke dag wel even in handen. Dat was een duurdere gitaar dan ik eerst in gedachten had, maar wel de gitaar die ik verdiende.
    Zo heb ik het in elk geval thuis verkocht 

  7. #557

    Standaard

    En ik heb geprobeerd om een sx vantage gitaar in te ruilen die ik bij een goede en gerenommeerde zaak had gekocht in een mooie winkel.
    Een leuke beginnersgitaar, maar hoe dichter je bij de elementen kwam hoe erger het geluid werd. En dat voor slechts 250 euro, een prachtige 2de hands gitaar voor beginners en gevorderden. Dat is pas afzetterij.
    Frans gaf eerlijk aan dat hij die niet wou inruilen. Maar wel met de tip om hem gratis weg te geven of op marktplaats weg te schieten. Dat was niet wat ik wou horen, maar wel eerlijk.
    Op marktplaats heeft ie 3 weken gestaan voordat ik hem uiteindelijk kwijt kon voor 50 euro. Ik verwacht dat de nieuwe eigenaar daar niet al teveel op hoeft in te leveren als hij hem weer doorverkoopt.
    Laatst gewijzigd door JohnD; 15 december 2017 om 16:27 Reden: Onduidelijk stukje

  8. #558
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Frans kocht een tijdje terug 2 vintage pedaaltjes van me via MP, die ik al maanden niet via MP kon verslijten voor de gangbare prijs. Betaalde vrolijk de vraagprijs, staat nu voor bijna het dubbele op zijn site. Succes ermee, I don't care, ik kreeg ervoor wat ik wilde.

  9. #559

    Standaard

    Mijn ex Les Paul Bas kopie uit de seventies staat nu bij hem te koop zag ik vanavond.

    Met een zwetsverhaal erbij over pre Fender CBS.
    En een prijs die ongeveer 900 euro te hoog is.

    https://reverb.com/nl/item/7279650-c...umph-imitation

    Wat een koekenbakker!

  10. #560
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basvarken Bekijk bericht
    Mijn ex Les Paul Bas kopie uit de seventies staat nu bij hem te koop zag ik vanavond.

    Met een zwetsverhaal erbij over pre Fender CBS.
    En een prijs die ongeveer 900 euro te hoog is.

    https://reverb.com/nl/item/7279650-c...umph-imitation



    Wat een koekenbakker!
    hij heeft jouw post waarschijnlijk gelezen want de listing is 'ended' op Reverb.... hij moet inderdaad z'n boekjes er even op nalezen over wanneer CBS Fender over nam
    een aap die wel bananen eet speelt vals

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top